Beeldresolutie overschrijden Windows 7 MiniLaptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

AntonioTM

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2011
Berichten
83
Hallo mensjess!!
Ik heb dus een vraagje,
Ik heb nu een NoteBook, oftewel een minilaptop die Windows 7 Professional draait.
Maar ik zou graag een iets hogere beeld resolutie willen hebben dan 1024×600 want paginas op mijn webbrowser en mijn MSN en meerdere programmas, lijken nu zo klein.
Mijn vraag is dus:
Is er een manier of een tool om mijn resolutie nog hoger te krijgen dan dat het nu is??

Dankje allemaal!

Groetjes,,
AntonioTM* :D

(Aangepast)
PS. Ik zou dit graag gratis kunnen doen ;D
 
Laatst bewerkt:
Leuk en aardig, maar ik ben op dat gebied een klein beetje, uuhm, Falend:confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oké welk merk en type is je netbook(officiële term)?
 
Oké welk merk en type is je netbook(officiële term)?

Asus EeePC R101 :)
Standaard Windows 7 Starter, Upgrade naar Professional
Systeem gegevens:
Classificatie 2,3 Windows Prestatie-Index
Procesor: Intel(r) Atom(TM CPUn450 @ 1,66 GHz 1.67 GHz
Ram: 1,00 GB
32Bit
 
Als ik soms qoute, neem mij dat AUB niet kwalijk,
ik ben een beginnende Forumer, dit is namelijk mijn eerste forum :p
 
Schermresolutie is 1024 x 600 bij de EeePC R101. Dat kan je niet verhogen, je hebt simpelweg niet meer pixels op het scherm zitten.
 
heb ik ook, en bovendien...

Hoe kan je win7 professional draaien op een intel atom. Ik heb starter en hij is tergend langzaam.

Ik heb een packardbell dots
intel atom
intel gma 3150
1 gb ram
 
1GB RAM voor Windows 7 is niet erg ruim bemeten. De Intel GMA 3150 is nu ook niet echt een grafisch wonder. Daarnaast zal de HDD zijn beperkingen kennen, 5400rpm max waarschijnlijk.
Dit soort systemen komen voor Windows 7 gewoon tekort, snap ook niet dat je dit als merk zo in de markt zet.
Pimp de netbook met wat meer geheugen (2 of liefst 4GB) en een 64/128GB SSD en ik zou verwachten dat het werken al een stuk plezieriger wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan