Beeldresoluties kan niet veranderen HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kempie1234

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2009
ik heb een dell computer maar ik heb de computer net gereset met de legale cd en ik heb geupdate naar service pack 3 maar ik kan de beeldresoluties niet veranderen
ze staan nu op 640 bij 480 pixels en de kleuren kan ik ook niet veranderen en die staan op 16 bits.
Alstublieft kan iemand mij helpen?
Gr. Eric
Dank U

Hallo,

Probeer de drivers voor de grafische kaart eens te downloaden bij Dell...

theblindman.

hallo zou u misschien ook een download link kunnen geven ik heb al op dell gezocht maar kan niet vinden:(
Alvast Bedank

ik weet wel de service tag is dat ook goed???
dat is c2v901j
Alvast Heel Erg Bedankt
Gr. Eric
p.s. want nu is mijn pc net een groot vergroot glas egt niet normaal alles heeeel ver ingezoomt
bedankt

Hallo,

Daar kan ik helaas niets mee... Probeer dat programmatje eens waarvan ik een linkje plaatste? Daar moet je wel kunnen vinden welke pc je hebt... Of kijk eens op de boven/achterkant van je pc.

theblindman.

welke gegevens en waare kan ik die vinden moet ik aan u doorgeven zodat u die kan vinden
want ik en dell.nl gaat niet samenXD
ik kan dat niet vinden:(
Alvast Bedankt
Gr. Eric

Begin met je chipset driver.
Daarna de rest van de drivers.

Want je hebt nog geen antwoord gegeven op de vraag of je de overige drivers al hebt geinstalleerd.

Stond er niet tussen, alleen een bios update. dat was ook m'n edit... eerst had ik die link er perongeluk bijgezet.

Wat stond er niet tussen?

Leek er bij mij eerst op dat je alle gegevens alsnog moest invullen in jou link. Maar het was gewoon de pagina zelf die langzaam was.

hallo

moet ik dan mijn servicetag invoeren
en dan alles downloaden en installeerren want die vind?
en dan moet ie alles doen?
dus dan de beeldscherm resoluties en de kleuren te veranderen??
Alvast Bednakt
Gr. Eric

Via de link die ik gaf (van theblindman) is de tag al ingevoerd en krijg je netjes een lijstje met drivers te zien.

Via de eerste link die je van mij kreeg, moet je inderdaad eerst de tag invullen.

Maar ik krijg een beetje de indruk dat je zelf nog niet eens naar die links hebt gekene, want dan had je het al geweten.

Daar download je de drivers en installeer je ze.

Kies de link uit post #10 van theblindman, staan ze allemaal voor je klaar, chipset heb je al dus die kan je overslaan.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan