beeldscherm 15" doet niets

Status
Niet open voor verdere reacties.

a194645

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
heb een oud 15" beeldscherm van compaq het werkt perfect in veilige modus maar niet bij een normale opstart ( gewoon zwart beeld dan ) als ik de resolutie op zijn laagst zet en het beeldscherm op zijn laagst gaat ie wel maar zie je alles een vijf zes keer in rijen bibberen dus je kan eigelijk niets zien.

is hier iets aan te doen ik zou het graag aan werkend krijgen om mijn pc te verkopen met een scherm bij

mvg
johnny

Verwijder in de veilige modus de beeldschermadapter en start opnieuw op. Normaal gezien heb je nu beeld.
Installeer nu de juiste driver van de beeldscheradapter.
Nu zal het wel werken.

veel succes

jean

dank je dat is gelukt .

nu zit ik met het probleem dat het scherm niet vol is ik bedoel er is een zwarte rand van ongeveer drie cm over en op het scherm staan geen knopjes om het uit te rekken zodat het beeld mooi in het scherm past , is daar ook iets aan te doen of niet

groetjes
johnny

Hebt ge de juiste driver geïnstalleerd?
Je kan ook de resoluties aanpassen.
Dat doe je door naar het configuratiescherm te gaan en dan beeldscherm kiezen en dan kijken naar de instellingen.

veel succes

jean

resoluties veranderen helpt niets hoor het beeld blijft klein en ik denk wel dat ik de juiste drivers geinstalleert heb ,het is een oud compaq scherm model nr 420.

alvast bedankt
johnny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan