beeldscherm aansluiten op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boerman

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2005
Ik wil een 19 inch beeldscherm op mijn laptop aansluiten. Er is een CD-rom aanwezig met driver om de beeldscherm te installeren, maar hier stopt mijn kennis.

Kan mij iemand hierbij behulpzaam zijn?

Boerman

Tja.. gekker dan het aansluiten van de VGA kabel van de monitor op de vga uitgang van de laptop, en het netsnoer van de monitor ergens in een wandcontactdoos steken zal het denk ik niet worden.... Met de Fn + F5 toetscombinatie [of een andere toetscombinatie: zie het handboek van de laptop] kan tussen de beeldschermen heen en weer geschakeld worden...... Mochten de kleuren niet bevallen, kun je de driver installeren....

En wat ik altijd doe is eerst de instellingen veranderen van de laptop zodat je het beeldscherm daar dicht kan klappen (scheelt ruimte)
Dit doe je door naar configuratiescherm te gaan, dan energieopties.
Daar zoek je naar de wat te doen als ik. opties.

Daar staat ook als ik het beeldscherm dichtklap doe ik: normaal staat het zo dat hij in slaapstand gaat of dat hij word vergrendeld. Hier moet je Geen Actie Ondernemen kiezen.
dus dan kun je hem gewoon dichtklappen.

Sluit alles aan, en druk op Fn + F7 (soms anders) dan switch hij naar de 19´inch monitor, als hij dat niet doet moet je het beeldscherm dichtklappen. Dan gaat het signaal naar de monitor die erop aangesloten is.

veel plezier

FN toets zit op een laptop veelal tussen de linker CTRL en ALT toets in;
image.axd

Hier nog wat uitleg over de handige functies;
http://computertotaal.nl/article/6922/handige-functies-onder-de-fn-toets.html

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan