Beeldscherm Adapters niet beschikbaar

• Onderwerp starter Onderwerp starter Uje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Uje

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
Hallo Mensen,

Ik heb een Packard Bell pc. Vorige week kreeg ik een virus in mijn computer enigste oplossing was om opnieuw te installeren. En dat heb ik gedaan met installatie cd alles ging normaal tijdens het installatie. Ik heb alle updates en en drivers voor mijn pc gedownload via de website van packard Bell en Microsoft Update. Ik wou het spel GTA spelen maar toen zei die ( Memory card is niet correct) dus ik kijk in apparaat beheer en bij beeld en video staat een vraag teken terwijl ik de juiste drivers heb gedownload. Ik heb de installatie van beeld ongendaan gemaakt en dan de driver van beeld opnieuw installeerd.
Toen heb ik weer bij de apparaatbeheer gekeken die vraag tekens zijn nog niet weg ik kan nog steed geen GTA spelen. Ik heb ook bij uitvoeren-----> dxdiag-----> beeld en daar staat allemaal niet van toepassing. Ik heb een 17'' TFT monitor(1024x768) die hoord eigenlijk 75 hertz te staan als ik me niet vergis. Maar daar word (1 hertz aangegeven):shocked:. Ik keek eigenschappen--->Instellingen--->Geavanceerd---> Adapter alles staat niet van toepassing(chipset Type: Niet beschikbaar). Toen wou ik heb op stand-by zetten maar die knop is niet meer aan te klikken. Ik heb gekeken bij energiebeheer maar ik heb de tabblad APM niet dus ik kijk in de bios voor CAPM maar die kan ik ook nergens vinden.

Dus mijn vraag is aan Jullie hoe los ik mijn Probleem op.

Ik heb een packard bell monitor type: callitos 170 700p
Mijn moederbord type weet ik niet want er word niks aan gegeven.

Alvast bedankt voor jullie hulp

Ik heb een onboard viedo card ik weet mijn moederbord fabrikant niet eens:shocked:

Als je nou eens Everest ophaalt van internet, dan kan je daar zien wat voor een moederbord je hebt. En dan kan je ook een link vinden waar de drivers te downloaden zijn.
(meestal dan.)

Ik heb Everest gedownload en bij moederbord staat Packard Bell en niks anders:( . Dit is mijn type pc ik heb alles gedownload wat daarop staat en het is nog niet gelukt.:mad:

IMEDIA 2980

P/N : PB34205486

Ik heb het 3 keer geinstallerd en verwijder maar het is nog niet gelukt. garatie van mijn pc is ook afgelopen dus enigste oplossing is om een videokaart te kopen:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan