Beeldscherm blijft in power saving mode

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanderwhite

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2008
Mijn pc doet niks meer nadat ik een virus binnengehaald had. Nu heb ik via een mac mijn c-schijf gelukkig kunnen kopieren, Daarna heb ik hem geformatteerd. Nu ik probeer op te starten met een windows setup cd blijft het scherm zwart. (power saving mode) Ik heb mijn bios gereset, maar hij pakt nog steeds niks. Nu zal dat virus waarschijnlijk dus ook iets met mijn moederbord en/of videokaart gedaan hebben. Iemand enige tips om te achterhalen welke stuk/fout is en hoe ik dat misschien kan herstellen? Met als laatste optie natuurlijk om het opnieuw aan te schaffen.

Of heeft iemand anders hetzelfde probleem gehad en is het wellicht iets anders?

Vriendelijke groet, VdW

Misschien een idee om een andere monitor op je pc aan te sluiten?

Heb je ook een interne video kaart?

Werkt de voeding wel hoor je hem wel opstarten?

Werkt de voeding wel hoor je hem wel opstarten?

Ja die heeft t heel druk, en blijft t heel druk hebben. Lijkt wel alsof hij op volle toeren draait zeg maar. Alleen er gebeurd niet zoveel :D
Kan ik op een of andere manier controleren of t moederbord stuk is?

Al je hardware loskoppelen behalve geheugen en videokaart en kijk eens wat die dan doet.
Hij zal dan de bios moeten doorlopen doet die dat niet dan kan het je voeding zijn of moederbord
Wel even de spanning van je pc kast als je dit uitvoerd.

Mijn pc doet niks meer nadat ik een virus binnengehaald had. Nu heb ik via een mac mijn c-schijf gelukkig kunnen kopieren, Daarna heb ik hem geformatteerd. Nu ik probeer op te starten met een windows setup cd blijft het scherm zwart. (power saving mode) Ik heb mijn bios gereset, maar hij pakt nog steeds niks. Nu zal dat virus waarschijnlijk dus ook iets met mijn moederbord en/of videokaart gedaan hebben. Iemand enige tips om te achterhalen welke stuk/fout is en hoe ik dat misschien kan herstellen? Met als laatste optie natuurlijk om het opnieuw aan te schaffen.

Of heeft iemand anders hetzelfde probleem gehad en is het wellicht iets anders?

Vriendelijke groet, VdW
cmos reset
Heeft die al gedaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan