Beeldscherm blijft zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

waerdteddy

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2003
Hallo,

Mijn pc start op als ik hem aanzet, maar mijn monitor geeft totaal geen beeld, gaat zelf naar de slaapstand.
Ik heb alles al geprobeerd : ander geheugen , andere video kaart, zelf een heeeeel oude pci video kaart.
alles afgekoppeld dus alleen in bios laten opstarten
batterij eruit gehaald etc etc.
monitor vervangen

niets helpt, heeft iemand nog een goed idee of zal ik hem maar in de kliko stoppen.

Bedankt voor het meedenken alvast.

Hoi !

Als de monitor met een andere videokaart ook niet wil werken, en je hebt een nieuwe DVI- of VGA-kabel geprobeerd, zou ik inderdaad aan een nieuwe monitor gaan denken.

Greetz,

Harry.

Probeer de pc is op te starten op de videokaart van het moederbord en zonder de andere videokaart :shocked:

hallo ik heb gisteren een nieuwe psp gekregen met de versie 3.52
ik kan niet op het internet en waarom dat weet ik niet
waar vind je de beveilingingssleutel die je moet in vullen?
graag snel reageren

gr.

Hoi !

@pspp: mag ik vragen wat dat met het onderwerp van @TS te maken heeft ?

Greetz,

Harry.

nee jammer niks:(

De bedoeling is dat je zelf een vraag aanmaakt... Dan is de kans op antwoord het grootst. Het enige dat je nu doet is inbreken in de vragen van anderen en meeste ook nog met een totaal ander onderwerp.

Dus link van Harry volgen en daar ZELF een vraag aanmaken. En dat heb je ook gedaan zie ik. Nou dan komen daar wel antwoorden.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Niemand in de buurt waar je even een monitor kan lenen om te proberen?

Modag

Hoi,

Niemand in de buurt waar je even een monitor kan lenen om te proberen?

Modag

Heb ik al gedaan, aan de monitor ligt het niet want die is goed en de vga kabel ook.

het moet in de PC zelf zitten . Het zal toch niet de processor zijn ????

Let op : ik kan dus echt niets zien gebeuren, want de pc stuurt de monitor niet aan.
Het kan ook niet aan de video kaart liggen want daar heb ik er drie van geprobeerd.

Hallo

Persoonlijk mis ik : merk/ typenr /ouderdom van deze p.c. om voor u echt nuttige info te kunnen geven...

Maar in het algemeen te controleren :

Uiteraard is alles stofvrij , draaien alle ventilatoren soepel , en is het b.i.o.s. batterijtje vol.

P.s. : werken de leds op het keyboard wel ??? "numlock , capslock " , etc ...

Indien niet , de voeding controleren .

Tussen de regels lezende , en een gok wagende , verdenk ik persoonlijk de voeding .

Peter

Laatst bewerkt:
Hallo

Persoonlijk mis ik : merk/ typenr /ouderdom van deze p.c. om voor u echt nuttige info te kunnen geven...

Maar in het algemeen te controleren :

Uiteraard is alles stofvrij , draaien alle ventilatoren soepel , en is het b.i.o.s. batterijtje vol.

P.s. : werken de leds op het keyboard wel ??? "numlock , capslock " , etc ...

Indien niet , de voeding controleren .

Tussen de regels lezende , en een gok wagende , verdenk ik persoonlijk de voeding .

Peter

Ik ga er een andere voeding aanzetten, maar de ventilatoren werken, ook de ledjes op tb en op de kast zelf, dus ik twijfel of dat het kan zijn, Wordt vervolgt.

Als u de voeding van de processor niet heeft aangesloten krijg je ook geen beeld heb je dit wel gedaan?

Hoor je de pc wel 'booten': Bios-piepjes, harde schijven die je hoort aanslaan, etc?
Als alleen de ventilatoren aan gaan, dan zegt dat nog vrij weinig.

Ja, dat gaat wel vaker op. Iets kan kapot gaan.
Ik zeg niet dat er iets kapot is, maar dat ie het eergister nog deed zegt niets.

Dus je hoort niets, behalve de fans?

Nee ik hoor alleen de ventilatoren en de HD aanslaan en de led lampje op de pc knipperen als normaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan