beeldscherm defect laptop ACER

• Onderwerp starter Onderwerp starter dex
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dex

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2000
hallo Hulptroepen

ik heb een groot probleem met mijn laptop
de laptop is 14 maanden oud het is een Acer p3-1000
nu doe ik de klep dicht en krak zeg ie nu is het beeldscherm kapot dus geen beeld meer, dit is zwaar *****
Terug naar de winkel garantie voorbij het advies was,je kunt net zo goed een nieuwe kopen omdat de reparatie kosten zo hoog zijn,
nou mooi verhaal he.

weten jullie misschien iemand die dit kan repareren of een goed adres
of heeft de winkel gelijk met het verhaal van je kunt net zo goed een nieuwe kopen

thnx alvast DEX

Reparen lijkt me bijna onmogelijk en idd die beeldschermen zijn niet goedkoop.

laptop

ja ik weet niet of je er iets aan hebt maar kijk eens op marktplaats.nl bij laptops en dan trefwoord acer daar staat misschien iets voor je, er staat daar een advertentie onderdelen laptops, misschien dat je daar iets vind? goedkoop.je weet nooit! succes

Hallo

Voor die paar maanden doen die mannen moeilijk op verkooppunt ...ik zou daar zeker niks meer kopen.

Neem eventueel eens kontakt op met de fabriek.

Fabrieksgarantie inroepen dus. (niet geprobeert is altijd mis...)

Is het de display zelf of verbindigspunt met "flatcable " die is gesneuveld????

Indien display zelf ....die zijn niet goedkoop , uiteraard veel minder dan nieuwe p.c.

Blijkbaar zijn ze in die winkel heel happig om nieuw te verkopen , maar herstellen of ..."service" geven.....

Peter

Laptop

Hallo ik hep ook een ACER laptop en wordt in december 3 jaar het was een dure laptop en ze zijde in de winkel dese laptop kan lang mee maar nu is voorde de tweede keer het beeldscherm al kapot en bijde eerste keer zat er nog garantie op maa nu niet meer en acer wil er ook helemaal niks aan doen en als ik vraag hoe dat kan in zoon korte weten ze dat niet :shocked: Nou ik vind dat raar dat dat in zo korte tijd kapot kan gaan ondanks hij ook verscrikkelijk duur was !

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan