Beeldscherm doet het niet??

Status
Niet open voor verdere reacties.

banana

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Hoi iedereen,
Ik heb een nieuw 19" asus scherm gekocht, nou heb ik alles aangesloten. Maar ik wilde de eerste 2 keer de pc aanzetten en toen deed het scherm niets ( en ja hij stond aan). Toen ineens de 3e keer deed hij het wel, toen herstarten ik mijn pc en doet hij het sindsdien weer niet meer. Het ligt volgens mij ook niet aan mijn videokaart want zowel op de onboard als op mijn 9600gt doet hij het niet. Ik heb ook al een andere VGA kabel geporbeert omdat de meegeleverde kabel erg slap en slechte kwaliteit was.

help mij alsjeblieft!!!

alvast dank

Hoi,

Misschien terug naar de winkel voor een nieuwe je hebt toch garantie.
Heb je nog een pc waar je hem eventueel op kan proberen?

Modag

Ik heb inmiddels ontdekt dat het niet aan het scherm ligt maar aan mijn pc. Want met een ander scherm wat het zeker weten doet, stond er ook "no signal". Het ligt dus niet aan het scherm want op de onboard kaart en op de 9600gt doen geen van beide schermen het wel en op een andere pc's wel.

Het ligt denk ik dus aan het moederbord want alles doet het gewoon (cpu fan, Harde schijf, processor, voeding en alles wat er nog bij kan horen)

Wat kan het aan mijn moederbord zijn?? moet dit topic dan trouwens even heropent worden in het mobo forum?

Hoi,

Nee hoor hoeft niet in een ander forum, je denkt je moederbord kapot is maar het zou ook de videokaart zou nog kunnen ik kan niet goed uit je verhaal lezen of je de videokaart hebt geprobeerd

Modag

Ik heb het scherm op zowel mijn onboard videokaart gedaan als op mijn 9600gt en bijde keren staat er "no signal". Maar ik ben er al achter dat het echt niet aan het scherm ligt, want op een andere pc doet hij het wel. Mijn moederbord wort momenteel al gerepareerd.

Toch bedankt voor de reacties!

Ik heb hetzelfde probleem. Maar zoals ik het begrijp is het verstandig om eerst je video kaart er uit te halen voordat je andere dingen gaat proberen? Krijg no signal op twee verschillende monitoren.
Het lijkt wel alsof hij niet doorstart (?).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan