Beeldscherm driver doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

daand

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 feb 2008
Ik speelde daarnet GTA sa MTA en ineens sloeg hij vast wat wel eens gebeurd nu heel snel achter elkaar opnieuw xp opgestart en mta gestart en sloeg gelijk weer vast weer gereboot en toen op internet gegaan en toen kreeg een eindelijk een BSOD wat ik al zei in mijn vorige post dat ik plosteling een BSOD kreeg als dit nog een keer voordoet ga ik proberen om MACOSX86 en xp teinstalleren reden BSOD driver error IGXPRD32.DLL

Zou je misschien gebruik kunnen gaan maken van leestekens. Die lange zin is niet echt prettig om te lezen en begrijpen.

In je vorige topic is ook al gevraagd aan te geven welk bsod je krijgt.

En het opnieuw installeren van de graphics driver al geprobeert? Je neemt toch wel de juiste driver voor het juiste os?

Zou je misschien gebruik kunnen gaan maken van leestekens. Die lange zin is niet echt prettig om te lezen en begrijpen.

In je vorige topic is ook al gevraagd aan te geven welk bsod je krijgt.

En het opnieuw installeren van de graphics driver al geprobeert? Je neemt toch wel de juiste driver voor het juiste os?

jep hij is Ubuntu nu aan het binnen halen, en kijk dan wel verder wat er gebeurd.

Niet dat hij elke keer vastslaat daar heb ik geen zin in. Zie mijn printscreen alles is goed

Bijlagen

• Apparaat beheer.JPG
    Apparaat beheer.JPG
    40,6 KB · Weergaven: 45
@ Daand.

Je mag hier gewoon verder gaan met je probleem.
Het is niet nodig om een nieuw topic aan te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan