Beeldscherm drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke das vervelend maare werkte die nieuwste driver van je?

nee helaas ben nog steeds zoekende.

Even voor de duidelijkheid, ik heb dus een Satellite Pro 4270
Meende dat jij een 6100 had, maar wel met die Savage Video
Daarom reageerde ik op dit bericht.

Maar goed de aanhouder wint, en ik kan zo de HD met Windows ME erin drukken en dan werkt de laptop perfect.:thumb:

Hallo,

Ik heb een probleem met de beeldscherm drivers van een Toshiba laptop.
Het gaat om een Toshiba portege 7200 en volgens Aida32 zit er een S3 savage/IX+mv graficekaart is (86c294)

Ik heb geprobeert de drivers van Toshiba te downloaden maar de windows installer zegt dat er geen stuurprogrammas in het bestand zitten.

het gaat trouwens om een installatie van windows 2000.

Ik hoop dat iemand mij wat verder kan helpen want er zitten alwat ettelijke uurtjes werk in.

Bij deze alvast bedankt voor de moeite.

das geen 6100 :P maar oke.

kan je de driver noet van de NT afhelen en testen of dat werkt?

Nee helaas, na heel lang downloaden is hij toch binnen gekomen maar ook deze werkt niet goed
Hij installeert wel, daarna moet ik 2 keer opnieuw opstarten, dan heb ik inderdaad na de eerste keer een goed beeld van 1024x768 met een kleurdiepte van 32Bit
vervolgens moet ik nogmaals opnieuw starten en dan blijft hij hangen na het welkomstmuziekje.
Geen taakbalk, geen pictogrammen. een mooi egaal blauw beeld met in de midden de pijl met een zandloper eraan, en hij reageerd nergens op.

Thats it.

Henk.

das geen 6100 :P maar oke.

kan je de driver noet van de NT afhelen en testen of dat werkt?

Heb zowat alle drivers op die S3 Graphics site geprobeerd maar niet 1 die werkt.
Of ik doe het verkeerd of het wil gewoon niet.
Heb nu de ME schijf er weer in en alles is okee.

Heb nog een sloper 4270, daar de XP schijf in gedrukt maar dan hetzelfde verhaal..

En sorry van die 6100, zie op het laatst allemaal cijfertjes.

Henk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan