beeldscherm dupliceren op TV met HDMI

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pepsiman

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2010
Berichten
252
Hallo,

Sinds vandaag een HDMI kabel gelegd van me PC naar mijn TV toe, maar ik krijg het niet voor elkaar dit zo te laten lopen naar mijn wensen.

Ik heb 2 beeldschermen aangesloten met DVI op een videokaart. Er is nog 1 aansluiting over voor een HDMI kabel. Die heb ik nu gebruikt voor mijn HDMI kabel van de videokaart van me pc naar mijn TV.

Nu wil ik eigenlijk dat wat ik op scherm 1 of 2 te zien krijg ook op mijn tv te zien is. Hoe is dit mogelijk ?

Wanneer ik dit probeer kan ik alleen kiezen tussen; 2 beeldschermen of 1 beeldscherm en tv.

Hopelijk kan iemand mij daarbij helpen.
 
2 beeldschermen en 1 tv is 3. De denk dat je van 1 beeldscherm de kabel moet los maken
 
@appie36

Ik wil de beide beeldschermen behouden. Ik wil 1 beeldscherm dupliceren met de TV.
 
Indien je een onboard hebt, oftewel een Intel i proc met een GPU, kun je in de bios de igp samen met de pci-e laten werken indien je ook een HDMI uitgang erop hebt.
Meestal kan een videokaart maar 2 digitale uitgangen aansturen.
 
@ Lange Pier

Is het wel mogelijk wanneer ik een DisplayPort adapter erbij neem, daar de HDMI kabel inplug en het DisplayPort in de inkom van de videokaart plug ?
 
Wat is het merk en type van de graka?

Die onboard oplossing is niet mogelijk?

Een displaypoort is natuurlijk ook digitaal.
 
Videokaart: 3072MBATI AMD Radeon R9 200 Series (Sapphire/PCPartner)
Moederbord: ASUSTeK Computer INC. P6T DELUXE V2 (LGA1366)

Ik denk dus niet dat de onboard oplossing gaat werken..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan