beeldscherm eigenschappen

• Onderwerp starter Onderwerp starter rob18
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rob18

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2004
hoi,

ik heb een probleem als ik mijn beeldscherm instellingen wil veranderen. ik heb namelijk geen tabbladen bovenin staan.(zie bijlage)
ik heb het al geprobeert op te lossen dmv vorige topics, maar het is niet gelukt, ik heb een bestandje aan het register toegevoegd.
heeft iemand anders misschien nog een idee?
alvast bedankt.

Groeten Rob

Bijlagen

• eigenschappen beeldscherm.jpg
    eigenschappen beeldscherm.jpg
    33,3 KB · Weergaven: 57
Veelvoorkomend probleem: Klik

Of had je dat zelfde bestandje toegevoegd? Sinds wanneer heb je dat? Dan kan je een systeemherstel proberen

Start » (Alle) Programma's » Bureau-accessoires » Systeemwerkset » Systeemherstel Kies hier de datum voordat het niet meer werkte. Je documenten gaan niet verloren, alleen in het register / systeem wordt wat aan gepast

Rob, heb je toevallig andere problemen die op spyware kunnen duiden?

hoi,

ik heb het geprobeerd met systeemherstel, in het begin stonden de tabbladen er wel, maar nadat ik de comp. nog een keer opnieuw opstarte stonden ze er niet meer.
ik weet niet of het aan spyware kan liggen, heb hem deze week nog helemaal doorgelopen met hitman pro.
hij vraagt af en toe naar de cdrom van service pack 2. omdat er bepaalde bestanden vervangen zouden zijn. misschien dat het daar aan ligt. kan ik sp2 ook opnieuw installeren, want ik heb er geen cd van.

Groeten Rob

hoi,

het probleem is al opgelost, ik heb systeemherstel nog een keer geprobeerd maar dan vanuit een eerder genomen punt, en het is nu weer voor elkaar.
bedankt voor de oplossing.

groeten Rob

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan