Beeldscherm en muis doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

arie26

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 feb 2010
Berichten
3
Wie kan me helpen..??

Eerst ging mijn muis verdwijnen rechts van het beeldscherm was ik een oplossing op zoek maar dat ging fout. ik had 2 beeldschermen geinstalleerd. Ging ik het 2e beeldscherm toepassen en daarna kon ik niks meer openen geen een programma en ik heb me pc opnieuw opgestart. Nadat kwam het bureaublad maar geen ene bestand kon ik niet meer zien en ook geen programma openen behalve google chrome..

Wie kan me helpen..??

Alvast bedankt.
 
Rechts Click op je buroblad, windows beeldscherm eigenschappen, kijken wat scherm 1 en 2 is. Je Taken balk zit op je primaire scherm. Alleen mensen die windows kennen kunnnen met mutiple schermen omgaan, dat is nog veel te lastig geregelt door MS.

Blijf gewoon chrome gebruiken, en vergeet IE en Bing enzo:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ik leg de mensen graag uit hoe en wat het beste werkt, niet of topic, maar beetje te hard?

Chrome draaid gewoon veel beter op web 3.0, tweets, facebook dat soort spul. En zeker de moeite om aan te raden. vergeet was misschien een beetje te kort door de bocht ja.
 
..

Ik leg de mensen graag uit hoe en wat het beste werkt, niet of topic, maar beetje te hard?

Chrome draaid gewoon veel beter op web 3.0, tweets, facebook dat soort spul. En zeker de moeite om aan te raden. vergeet was misschien een beetje te kort door de bocht ja.

Ik heb het nu gefixt zelf ik heb systeemherstel gedaan maar nu blijft me muis nog steeds rechts uit beed te verdwijnen kan je me misschien met dit helpen..??

Alvast bedankt..
 
Opgelost

Alles is al opgelost man ik heb beetje geklooit, bedankt voor jullie moeite..;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan