Beeldscherm en TV

• Onderwerp starter Onderwerp starter BAD
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

BAD

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2004
Ik heb het volgende probleem:

ik heb mijn pc via nview het beeld laten klonen op mij TV onder

ik heb onder op mij TV hetzelfde beeld als boven op mijn beeldscherm. Mijn buroblad en mijn mappen kan ik op mijn TV zien maar als ik nu een video fragment wel afspelen via mijn mediapayer 10 dan heb ik wel beeld op mijn beeldscherm maar geen beeld op mijn TV, wel heb ik overal geluid.

ik heb mijn C drive moeten formatteren hierdoor zijn mijn instellingen die ik voorheen had verdwenen, voor het formatteren had ik wel beeld op mijn TV.

Ik weet niet of ik mijn vraag in de juiste rubriek heb gezet maar deze rubriek was voor mij de meest logische.

Kan iemand mij helpen???

bvd BAD

Dus de huidige vraag is?

Hoe je zowel beeld als geluid op je TV krijgt?

Beeld heb ik op mijn TV als ik mijn pc aanzet, maar als ik een videofragment wil afspelen via mijn mediaplayer is er geen beeld maar wel geluid.

Ik kan mij nog herinneren dat ik de zelfde situatie heb gehad.
Bij de oude nVidia driver zat een optie onder de rechtermuisknop als je op het bureaublad klikte.

Ik neem aan dat je één van de nieuwste nVidia drivers hebt.
Ik gebruik het al een tijd niet meer maar bij mij werkte het ook al niet meer.
Zit zoals gewoonlijk weer lekker verborgen maar nu op een andere plaats.

Ga naar je eigenschappen van je beeldscherm, tabblad van nVidia --> klik op "volledig scherm video" --> Optie "volledig schermapparaat" --> klik op het pijltje en kies voor "secundair beeldscherm" en sluit af met OK.

Als het goed is werkt nu alles weer zoals het moet

Ik krijg inderdaad weer beeld op mijn TV.

maar dan ook alleen nog maar beeld ik kan dan mijn muis niet meer zien dus ik kan dan ook niet meer de mediaplayer stoppen als ik het beeld wil stoppen moet ik naar boven gaan om de mediaplayer te stoppen. Want boven is gewoon de mediaplayer te zien met het buroblad en mijn muisaanwijzer

Controleer even je apparaatinstellingen van je TV.
Kijk of deze bijvoorbeeld op PAL-B staat.
Of speel even met de instellingen.

Ok met alt F4 kan ik het programma stoppen zodat ik weer mijn buroblad zie dus mijn probleem is opgelost bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan