beeldscherm flets behalve cursor

Status
Niet open voor verdere reacties.

DE_MEER

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2002
Ik heb veel meegemaakt met windows, maar dit nog nooit.

Mijn HTPC staat aangesloten op de LCD TV (nooit problemen mee gehad)
gebruik Vista 32bit

Mijn beeldscherm is op het ogenblik heel flets, maar het vreemde is dat de muis/cursor/zandloper gewoon bright van kleur is.

Het zal wel weer iets heel simpels zijn, maar heb gezocht pc/google/Forum maar kan hier niks over vinden.

Heb een printscreentje gemaakt van het forum en deze bijgevoegd, en mijn vraag is, is dit printscreentje voor jullie ook flets in vergelijking met jullie eigen kleuren van het forum of is het gewoon normaal ?

en eigenlijk nog belanrijker wie weet wat er aan de hand is en hoe ik dit kan oplossen ?

bvd

DE_MEER
2ez5i8l.jpg

Heb zelf gechekt op een andere pc. en de afbeelding die ik gepost heb is hier gewoon normaal en niet flets. heb even de printscreen bewerkt en o ziet het bij mij op het scherm eruit. zie cursor en zandloper kleuren, die zijn gewoon normaal, maar de rest is flets alsof er een waas overheen zit.

143j2f9.jpg
[/IMG]

Ik heb het screenshotje zoals de eerste scrn vanjou.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het screenshotje zoals de eerste scrn vanjou.

Ja, ik had het zelf ook gechecked. op het forum komt het gewoon als normaal. de juiste kleuren dus.

Alleen ik snap niet dat op mn LCD het beeld flets is en dat de cursorpijl bright wit is. ook de zandloper heeft de fel blauwekleur, maar de rest is flets.

heb je al eens met de instellingen bezig gezeten?

is er ook zo geen "auto-knopje" om alles automatisch goed te zetten?

probeer anders eens de helderheid wat hoger te zetten en het contrast wat lager

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan