beeldscherm flikkert

Status
Niet open voor verdere reacties.

mel gibson

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2004
Ik heb een pentium 4,2.4mhz,512 ram en een radion 9550 videokaart,mijn scherm is een packard bell.
Nu is het zo dat soms het beeldscherm flikkert,het wit word dan even iets donkerder dit gebeurt regelmatig,heeft er iemand ook al z'on problemen gehad zo ja wat doe ik er aan.Zou mijn scherm versleten zijn? of is mijn videokaart te zwaar voor mijn scherm?videokaart is 256mb.

ik heb het ook bij een van mijn pc's. het gaat dan om een amd 64 3200+ processor systeem. dus wel aardig snel. het scherm daarvan is zo'n 5/6 jaar oud geloof ik. ik dacht dat het aan het scherm lag, maar ik weet het niet zeker.

Je hebt er een lotgenoot bij.;)

beelscherm flikkert

ja mijn pc is twee jaar maar al zwaarder gemaakt en het scherm is ook z'on 5 à 6 jaar zou deze die zware pc niet aankunnen?

ik denk eigenlijk dat het daar niet aan ligt. Ik werk altijd op een 2.4 ghz met 512 ram en 128 mb kaart en een 7 jaar oud scherm waar ik nooit problemen mee heb. Je kan misschien proberen het scherm aan een andere pc te koppellen(een tragere). dan weet je dit wat zekerder.

ik hoor het resultaat wel

anders zou je de fabrikant wel een mailtje kunnen sturen, die kunnen er vast wel wat zinnigs over zeggen.

beelscherm

ik heb geen ander scherm om die eens aan te koppelen en het rezultaat daarvan te zien maar deze morgen flikkerde hij weer en ja hoor het wit is voledig weg het beeld heeft een donkere kleur(lijkt wel licht groen)en het flikkert niet meer ik denk dat mijn scherm zijne geest aan het geven is,wat denken jullie?

beeldscherm

Probleem opgelost door een nieuwe kabel aan te schaffen tussen pc en monitor alvast bedankt voor de reacties
Mel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan