beeldscherm gaat niet mee aan...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ferdi01

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2002
na een rustige en vraagloze periode ben ik wederom teruggekeerd met een probleem....

Na de aanschaf van een nieuwe pc (laatste aanbieding Albert Heijn ;) ) heeft mijn beeldscherm rare kuuren gekregen. [Phoenix-AwardBios 1.15, CPU AMD Athlon XP 2600+, GForce4 8xti4200 OS: XP-Home)

Bij het opstarten van de pc schakelt het beeldscherm niet mee aan. Pas als de pc uit wordt gezet met de stroomschakelaar aan de achterkant van de pc en dan weer met dezelfde knop weer aangezet wordt schakelt het beeldscherm weer aan. Het vreemde is dat ie het de ene keer wel doet en de andere keer weer niet... (meestal niet!!)

Iemand enig idee wat t probleem kan zijn??? Nieuwe driver voor t beeldscherm misschien? probleem 2: Het beeldscherm draagt de naam LASER, nergens een driver te vinden! Misschien van een ander merk???

Ik hoooooooop dat iemand me kan helpen!!!

thnx Ferdi

---keep up the good work---

Geen idee... zou kunnen maar heb het beeldscherm al een jaar of 2.......

Maar nu??? Geen drivers voor te vinden dus... Of zou het misschien niet aan het beeldscherm liggen maar ergens anders aan misschien???

Ferdi

Als je nog garantie hebt, ga dan meteen terug. Waarschijnlijk is het ergens een los contact of een electronisch gemalfunction.

Tja, Albert Heijn blijft op de kleintjes letten. Hoe moeten ze anders de waarde van hun aandelen weer terug verdienen? :D

HAHAHAHA ;) Beeldscherm komt daar (helaas???) niet vandaan... en nee... geen garantie meer.............

Ferdi

Heeft de rest van de pc nog een naam en type, ik kan er bij AH niets over vinden.

op de voorkant staat Micromaxx... Kast is Zilvergrijs

(heeft wel op de site van AH gestaan...)

Ferdi

dit las ik over het beeldscherm

Drivers voor Laser Monitor

Laser levert geen drivers voor monitoren (behalve enkele LCD modellen). Elke monitor moet geïnstalleerd
worden als een Plug & Play monitor.

Indien u niet meer dan 16 kleuren krijgt bij een resolutie van 640 * 480,
wil dit zeggen dat de video-kaart niet geïnstalleerd is.

Als Windows geen driver heeft van de video-kaart, dan installeert Windows
een Standaard VGA Adapter. Deze gaat niet verder dan 16 kleuren.

En je hebt dezelfde monitor als op die link, want dan is het een samsung.
Staat er nog iets op het type plaatje van de monitor?

nee nee! Ik heb een laser-monitor. Ik heb alleen de kast (+inhoud) gekocht!!! (had ik geloof ik al gezegd :) )

Grtjs

(maar zou het echt aan de monitor liggen of toch een instelling in de bios bijvoorbeeld???)

mn videokaart??? ideokaart zegt me nix........

Snap ff de link daartussen niet geloof ik....

grtjs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan