beeldscherm gaat niet meer aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordie1991

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2013
hoi

ik was gisteren driver updates aan het downloaden en instaleren
toen bleef hij na het downloaden op 1 procent staan en kreeg ik dubbel beeld
nu zette ik de computer na 1 uur maar uit
ennu wil ik hem aanzetten maar gaat dit niet meer
ook heb ik een extern beeldscherm gebruikt en zelfs dat werkt niet of er moet een sneltoets zijn om naar dat scherm over te schakelen

iemand enig idee wat het kan zijn

Probeer eens in Veilige modus te starten.
Als dat lukt, dan de drivers voor de videokaart weghalen/uninstallen en de PC opnieuw starten.

jaa maar ik krijg het letterlijk bij het aanzetten zie niks op het scherm

Is bij het starten van de PC (of is het een laptop?) wel de opstart-informatie (BIOS en merk en zo) te zien, of ook dat niet?

Als er externe aansluitingen zijn (extra scherm of TV-aangesloten) koppel die dan los.

Is wel te horen dat de laptop opstart (geluid van de hardeschijf en geluid van de windows start door de speaker)
Als dat zo is, dan is er iets mis met het beeldscherm. Bij een laptop komt het nog wel eens voor dat het draadje dat het beeldscherm met de kast verbindt kapot gaat.

nou windows hoor ik nie maar hoor wel ff snel iets draaien mischien een ventilator ofzoo en lampjes branden ook even maar windows of bios dat zie ik niet verschijnen

Probeer dan eens het volgende:
start de laptop eens op met een bootable CD/DvD, zoals bijv. de Windows installatie CD/DvD.
Als dan alles gewoon verschijnt op het scherm zoals het hoort, dan is er niets mis met de hardware.
Doet die ook niets, dan is er iets grondig mis met de hardware.

re

okee ik zal dit gaan vragen bij de pc winkel
heb zelf geen bootable cd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan