Beeldscherm gaat op stand-by

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ik zelf heb gehad is dat de mijn videokaart niet van dezelfde leverancier was als wat mijn moederbord aankon. Heb een Radeon Pro 9600 gekocht en op mijn moederbord past alleen NVIDIA... dat geeft dus problemen... hij vloog iedere keer op standby.. Dat probleem heb jij ook volgens mij..

Gr Erwin

met de oude videokaart erin (die erin hoort) doet hij het ook niet hoor :confused:

Wat ik zelf heb gehad is dat de mijn videokaart niet van dezelfde leverancier was als wat mijn moederbord aankon. Heb een Radeon Pro 9600 gekocht en op mijn moederbord past alleen NVIDIA... dat geeft dus problemen... hij vloog iedere keer op standby.. Dat probleem heb jij ook volgens mij..

Gr Erwin

Dat is echt de grootste onzin die ik ooit gehoord heb:o !
Welke videokaart je wel of niet kan plaatsen heeft echt helemaal niets met het merk te maken, wel met b.v. de aansluiting, zoals PCI, AGP en PCI-e.

Heb je mischien met de Jumpers van je moederbord lopen klooien?
Of heb je je moederbord aangeraakt of videokaart terwijl je statish geladen was?
Of heb je je pc schoon gemaakt met stofzuiger en eventueel jumper eraf gezogen hebt of via stofzuiger statishe electriciteit opgewekt hebt.

Kan iets van dit klopen?

Heb je mischien met de Jumpers van je moederbord lopen klooien?
Of heb je je moederbord aangeraakt of videokaart terwijl je statish geladen was?
Of heb je je pc schoon gemaakt met stofzuiger en eventueel jumper eraf gezogen hebt of via stofzuiger statishe electriciteit opgewekt hebt.

Kan iets van dit klopen?

dat allemaal heb ik naar mijn weten NIET gedaan, ik weet eigenlijk geeneens wat jumpers zijn...:p

Een jumper is een soort verbindings dingentje

je hebt zegmaar 2 pinnen en die jumper verbind die pinnen met elkaar, zoiets:P
ze zijn heel klein dus je kunt ze zo over het hoofd zien;)

Kijk hier, dat blauwe ding is een jumper, die verbind 2 pinnen met elkaar

http://www.beareyes.com.cn/2/lib/200512/02/023/hdd_jumper_ma.jpg
nee die jumpers zitten er gewoon nog in en waar ik nu achter kwam: aan het beeldscherm kan het ook niet liggen:shocked: ik heb mijn laptop aangesloten op dat beeldscherm en hij geeft gewoon goed beeld en er is dan niks aan de hand..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan