beeldscherm gaat sloom

• Onderwerp starter Onderwerp starter sjoerd1981
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerd1981

Hallo

Heb een 17 inc tft lcd scherm van proview een v713 .
Zins ik dat ding heb geinstaleerd en ik scroll naar beneden dan bokt die als ik een dvd film kijkt dan lijkt het net of het beeld steeds stil staat.
iemand een oplossing..heb wel ineens deze foutmelding

Bijlagen

• fout.JPG
    fout.JPG
    35,2 KB · Weergaven: 43
Hallo !

Kijk eens op de nVidia-site en installeeer het nieuwste stuurprogramma.
Met het gele uitroepteken wordt aangegeven dat je huidige stuurprogramma corrupt is/niet meer werkt.
Wel eerst je huidige stuurprogje verwijderen via configuratiescherm-software!

Succes,

Harry.

Hoi,

Je zal de videokaart driver opnieuw moeten installeren.

Modag

Heb hen nu 9 keer opnieuw geinstaleerd maar blijf de zelfde foutmelding.
Videokaart asus v9400 ....bij instalatie steeds melding niet geschrikt voor xp

wie weet raad gr sjoerd:cool:

Heb je de instructie's op de nVidia-site gelezen ? Bijv. Virusscanner uitschakelen tijdens de procedure ?

greetz,

Harry.

Ja heb hem uitgezet maar nog geen verandering:o

Bijlagen

• naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    91,8 KB · Weergaven: 47
Het is raadzaam ook de drivers voor de chipset eerst te installeren, vooral bij een VIA chipset, daar werken dan wel de windows drivers maar die geven geen ondersteuning voor AGP, en dan werken de drivers voor de videokaart ook niet.

En bij het schempje wat je krijgt, gewoon doorgaan met installeren.

Heb het geprobeerd maar kom niet echt verder.

Windows heeft het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat in het geheugen geladen, maar kan het apparaat zelf niet vinden. (Code 41)

Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.:o

gr sjoerd

sjoerd1981 zei:
Heb het geprobeerd maar kom niet echt verder.

Windows heeft het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat in het geheugen geladen, maar kan het apparaat zelf niet vinden. (Code 41)

Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.:o

gr sjoerd

Ook de chipsetdrivers geinstalleerd?

Als ik mijn pc in veiligemodus opstart dan krijg ik die foutmelding niet bij apparaatbeheer.
Bedoel dat gele teken.

Ik download mijn drivers gewoon van de bijgeleverde cd

sjoerd1981 zei:
Als ik mijn pc in veiligemodus opstart dan krijg ik die foutmelding niet bij apparaatbeheer.
Bedoel dat gele teken.

Ik download mijn drivers gewoon van de bijgeleverde cd

Tja, dan worden er ook geen drivers geladen.
Downloaden van een cd?:confused:

Maare, nogmaals, al de chipsetdrivers geinstalleerd?

Haal eerst de drivers op van de chipsetbakker en installeer deze eerst, daarna pas de goede videokaart drivers, op te halen op de site van nVidia of Asus.

Je wilt dat er iets gaat werken, maar je doet niets wat er aan oplossingen wordt aangedragen, strange.:confused:

Bedankt voor jullie medewerking.....geef de moed op:shocked:

gr sjoerd

sjoerd1981 zei:

gr sjoerd

Gelijk heb je, waarom zou met een 17" lcd scherm je videokaart drivers installeren. :shocked:

sjoerd1981 zei:

gr sjoerd

Je geeft ook totaal geen antwoord op de vragen en vermeld niet wat je nu wel of niet hebt gedaan:confused: , bijzonder frustie.:(

Het is dan ook meer dan logisch dat het niet werkt.:rolleyes:

Heb eerst de drivers van me moederbord geupdate daarna drivers van videokaart geupt.
Me virusscan uitgezet en toen de nieuwste drivers geinstaleerd is die bijna klaar met drivers van videokaart dan krijg ik blauw beeld met een foutmelding ?????? opnieuw opstarten....dan nog blauw beeld dus dan terug naar de laatst bekende goeie instelling.
Maar nog steeds de foutmelding code 41.

moederbord AOpen AK86-L
Video kaart Asus V9400-X

xp

Met een rollback naar de oude instellingen blijf je uiteraard het probleem houden.
Probeer het eerst met de nieuwste chipset drivers, werken deze, dan de videokaartdrivers updaten, deze zal alleen werken indien de chipsetdrivers zijn geinstalleerd, de southbridge regeld immers de commumicatie tussen cpu en het AGP slot.
Chipsetdrivers.

Willen ze niet, gebruik je de oudere 4in1.

De videokaartdrivers moet je even opzoeken bij het gewenste OS en merk GPU, ATI of nVIDIA.
Die staan hier.

Heb de nieuwste chipsetdrivers geinstaleerd .
Heb 5 verschillende versies van NVIDIA videokaart geprobeerd.
Maar kom nog niet echt verder als ik een nieuwere versie van videokaart er opzet krijg ik deze melding op blauw scherm staan.

Stop: 0x000000CE (0xF6842330,0x00000000,0xF6842330,0x00000000

NV4_mini.sys.

Met Driver Genius Professional Edition heb ik alle nieuwe update,s opgehaald.

Als ik XP opnieuw instaleer ben ik dan meschien wel van deze melding af ???

alvast bedankt

gr sjoerd

Heb het voorelkaar heb XP opnieuw geinstaleerd en het was meteen 100%.
Weet niet wat er voor de tijd fout was.maar heb het nu in iedergeval weer in orde.

Nog bedankt voor alle moeite om mijn vraag te beantwoorden.

mvg sjoerd:thumb:

sjoerd1981 zei:
Heb het voorelkaar heb XP opnieuw geinstaleerd en het was meteen 100%.
Weet niet wat er voor de tijd fout was.maar heb het nu in iedergeval weer in orde.

Nog bedankt voor alle moeite om mijn vraag te beantwoorden.

mvg sjoerd:thumb:

Dat was een zware bevalling en nacht:( , maar mooi dat het dan uiteindelijk op deze manier werkt:thumb: , een rotte install, tja, dan kun je idd lang bezig zijn.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan