beeldscherm gaat zwart bij opstarten bij laden fullscreen game

Status
Niet open voor verdere reacties.

robinator

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2014
Hallo,
Ik heb soms last van het zwart gaan van mijn beeldscherm wanneer ik een fullscreen game wil gaan spelen, Ik heb twee beeldschermen en die gaan allebei zwart wanneer ik probeer fullscreen games op te starten. Het maakt niet uit welke game, ik krijg het bij games van de sims 2 tot civilization 5. Mijn drivers zijn up to date en dit probleem was er ook al voordat ik de drivers update.
Ik heb een GeForce GTX 650 gpu, een AMD FXtm-6300 Six-Core prossecor van 3.50GHz, mijn hoofdbeeldscherm is een lg 22EN43 en de andere een PlE2008HDS. Er komt bij mn beeldscherm als laatste bovenin Dsub te staan maar daarna reageren beide beeldschermen niet meer en hoor ik alleen nog maar geluid door mn headset en daarna moet ik de uitknop ingedrukt houden en kan ik hem gewoon weer opnieuw opstarten. Als iemand een oplossing weet kunt u dan AUB een reactie achter laten, vriendelijk bedankt!

Hoi, bedoel je dat 3 monitors van battlefield 4 wil kijken?
Bij mij is ook een klein beetje probleem.
Want als ik 1 monitor bf4 spelen dan is geen probleem.
Als ik 3 monitors aanzetten en bf4 werkt muis gewoon niet meer.
Ik wou graag naar options sturen en dan fullscreen klikken. Maar helaas werkt muis niet...
Want ik denk dat muis zit op een andere beeldscherm (zwart)
En spelletjes zit op tweede scherm aan.
derde scherm is zwart.

Daarom zal muis niet naar tweedescherm kan sturen. Heel erg irritant...
Ik wilde ook graag jou helpen.

Met vriendelijke groet Marcel

Nee mijn pc reageert niet meer en wordt zwart nadat ik een game opstart en hij een paar keer knippert maar toch bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan