beeldscherm golft bij scrollen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hedwig okkerman

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2005
ik heb een vraagje over mijn beeldscherm.
als ik op internet zit en de pagina scroll met de muis dan gaat het niet gelijkmatig maar vloeit het beeld , een soort golven. lastiger om zo snel door informatie te bladeren.
ik heb de instellingen van explorer bij extra-opties-geavanceerd-surfen al veranderd.
bij surfen heb ik het vinkje bij "vloeiend schuiven " weggehaald maar het maakt niets uit

ook muisinstlellingen verandert maar het beeld blijft golven
wie weet hier een oplossing, het zal wel weer een kwestie zijn van een vinkje weghalen of neerzetten maar waar??

groetjes van hedwig

hoi Dutchbull,

Ik heb vorige week mijn computer naar de koopstand hersteld dus misschien mist ie die driver van de video..
hoe kan ik die downloaden en vinden op mijn computer ?

ik heb laatst windows XP opnieuw geinstalleerd maar nu golft mijn beeldscherm, heel erg vervelend :confused: weet iemand wat ik hiertegen kan doen? ik heb programma AIDA32 gedowload want ik weet niet welke videokaart ik heb: er staat ATI R300 en SiS 86C202, maar ik weet niet wat ik er verder mee aan moet.. kan iemand mij aub helpen :(

Vr. Gr Margot

Margot17 zei:
ik heb laatst windows XP opnieuw geinstalleerd maar nu golft mijn beeldscherm, heel erg vervelend :confused: weet iemand wat ik hiertegen kan doen? ik heb programma AIDA32 gedowload want ik weet niet welke videokaart ik heb: er staat ATI R300 en SiS 86C202, maar ik weet niet wat ik er verder mee aan moet.. kan iemand mij aub helpen :(

Vr. Gr Margot

Het is niet handig om een nieuwe vraag te stellen binnen een oud (en opgelost) topic. Het merendeel van 'de helpers' bekijkt namelijk de opgelostte vragen niet meer.
Stel je vraag opnieuw in een nieuw gemaakt topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan