Beeldscherm HDMI-VGA-DVI

Status
Niet open voor verdere reacties.

jessel

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
hallo,

ik zou graag een beeldscherm willen kopen, en ik wil gamen op de beste kwaliteit die er is,
dus wat moet ik dan hebben, HDMI, VGA of DVI ?

groeten jesse

Ik zou kiezen voor HDMI. Je hebt inmiddels ook al schermen met HDMI, DVI en VGA in 1.
Zoals deze

VGA is oud en geeft een mindere (analoge) kwaliteit beeld dan (digitaal) DVI of HDMI. HDMI = aan DVI met dien verstande dat aan HDMI extra kanalen / kabeltjes zijn toegevoegd voor het geluid. Worden er dan nog steeds monitors gemaakt met een VGA aansluiting (?)

Laatst bewerkt:
dus eignelijk maakt dvi en hdmi niet zoveel uit welke je neemt?

In mijn optiek voor een geluidloos beeldscherm niet. Maaaaaaar, er zijn volgens mij héél erg veel (rand) apparaten te koop die geen DVI aansluiting meer hebben, doch alleen middels USB en / of HDMI met andere apparatuur verbonden kunnen worden, dus als je de kans hebt dan zou ik idd. ook kiezen voor hdmi. (Al blijf ik van mening dat het voor een pc monitor arbitrair is of deze hdmi aangesloten moet zijn of niet)

Ik heb nu net pas op de door mitchelhal geplaatste link geklikt. Ik zie dat die (ultra moderne) monitor nog gewoon alle drie de aansluitingen heeft.................... LOL
Alleen het soort aansluitkabeltje dat je koopt, vanzelfsprekend in samenhang met de mogelijkheden achter op je videokaart, bepalen dus hoe jij de monitor gaat aansluiten............. (2x LOL)

Laatst bewerkt:
ja maar ik wil weten wat gewoon het beste beeldkwaliteit geeft welke aansluiting, want ik game toch met een headset

Laatst bewerkt door een moderator:
Nieuw beeldscherm

hallo,

ik zoek een nieuw full hd beeldscherm vanaf 20 inch en het mag ongeveer 100 euro kosten,
weet iemand nog een leuke laat het dan horen,
ik gebruik hem alleen voor gamen.

alvast bedankt!

Hoi,

Heb je twee berichten maar even samengevoegd het is niet zinnig en toegestaan om met twee dagen met de zelfde vraag te komen daarom maar even samengevoegd.

hallo,

ik zoek een nieuw full hd beeldscherm vanaf 20 inch en het mag ongeveer 100 euro kosten,
weet iemand nog een leuke laat het dan horen,
ik gebruik hem alleen voor gamen.

alvast bedankt!

Dit is nu de vraag, de moderator heeft mijn vragen samen gevoegd dus weet iemand nog een leuk beeldscherm?

Daar heb je hierboven allang antwoord op gekregen.

ja maar ik zou het graag hier willen horen wat volgens jullie mijn beste optie zal zijn.

Die mening van ons wijkt niet echt af van hetgeen in de testen als goed, beter, best worden gewaardeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan