Beeldscherm heel licht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van de beeldscherm? Die heb ik niet, anders zou ik dit gedaan hebben.

Ik heb alle cd's van de pc die ik had, dus de drivers, geinstalleerd.
Dus meer kan ik niet doen :(

Ik heb mijn PC opnieuw geformatteerd, maar scherm is nog altijd, dus daar ligt het niet aan.

Nu rest je nog één ding om te testen : hang die monitor aan een andere pc en bekijk het resultaat. Tegelijkertijd even de monitor van die andere pc aan jouw pc hangen. Dan weet je definitief waar het aan ligt!

Ik heb de monitor aan mijn laptop gedaan, en de beeld was perfect.
Maar op mijn PC dus weer niet, maar in het Bootscherm is het beeld perfect, ook het beeld waar ik XP moest installeren werkt perfect, ook het deel waar XP aan het laden is, is de beeld goed.

Behalve dan bij het bureaublad :S

Ik heb geen andere PC, dus ik kan het omgekeerde ook niet testen ;)

Laatst bewerkt:
Weet jij waar ik de drivers kan installeren?
Ik heb alle drivers geinstalleerd die ik had op de CD, maar het voldoet dus niet.

Opnieuw downloaden van de website van de fabrikant. Download de JUISTE!!!!!!!!!!!!!!!

Daana de drivers éérst verwijderen van de hdd = installatie videokaart ongedaan maken. Dan opnieuw opstarten en nadat de kaart is opgepikt, de gedownloade drivers installeren.

Sorry, maar ik ken niet de volledige merk van mijn PC, ik weet alleen dat het een PB is, meer niet.
Hoe kan ik dan de volledige merk zien?

Mailtje naar PB? (Vergeef mij dat ik niet vanaf bericht 1 alles opnieuw doorgelezen heb)

En wat moet ik daar in schrijven?
En dat geeft niet, je helpt me tenminste ;)

Exact je probleem en álles wat je tot nu toe gedaan hebt om het op te lossen.

Ik heb gekeken op hun site, maar je kan hen nergens een mail sturen.
Alleen bellen, maar altijd dat toontje dat ze bezig zijn enz.

Laatst bewerkt:
Zoals ik schreef; een mailtje sturen.

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    93 KB · Weergaven: 45
Bedankt hiervoor, had het niet gezien.
Maar nu zit er 1 ding in de weg, ik weet de serienummer niet.
Kan ik dat ergens achterhalen?

Tja, dat moet ergens op een sticker op de machine staan, maar ook zonder serienummer zal je met hen wel 'in gesprek' gaan komen denk ik.

De pc is echt oud, pak maar 7 jaar oud, heb gekeken, en het staat er niet op.
Kan je dit achterhalen via een programma ofzo?

En ik heb geprobeerd om zonder serienummer alles in te vullen, als ik dan op verzend klik, staat er dat ik verplicht ben om het in te vullen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan