Beeldscherm instelling wijzigen steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kakebeeke

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2004
Ik heb nog een andere vraag lopen in dit forum om 3 beeldschermen tegelijk werkend te krijgen. Hier ben ik nog mee bezig, maar op dit moment blijven de scherminstellingen niet bewaard. Ik krijg het idee dat wanneer de monitor in slaapstand gaat (maar niet de pc) dat de beeldscherminstellingen verloren gaan. Ik heb daarna namelijk alleen maar beeld op de hoofdmonitor. Soms is ook de resolutie niet meer hetzelfde. Ik kan het herstellen door op de knop detecteren te klikken onder schermresolutie. Soms is het andere scherm ineens de hoofdmonitor en moet ik alle scherminstellingen weer opnieuw instellen. Hoe kan ik er voor zorgen dat de instellingen niet verloren gaan?

als het goed is zou je gewoon bij configuratiescherm -> vormgeving en persoonlijke instellingen -> beeldscherm resolutie de goede instellingen kunnen doen en dit zou goed moeten blijven hangen :S bij mijn 2 beeldschermen (laptop en extern) gaat dit altijd goed
heb je niet een panel van je video kaart waar je dit kan instellen? bij mijn nvidia panel kan dit wel.
succes ;)

Ik had hiervoor een pc waarbij ik dit ook nooit had. Ik heb het al wel is ingesteld via het configuratie programma van NVIDIA maar het blijft gebeuren...

zijn je drivers uptodate? heb gehoord dat dit het wel eens verhelpt maar waarschijnlijk niet... welke videokaart heb je?

Ik heb afgelopen week de laatste drivers gedownload.

Ik heb een GeForce GTX550Ti videokaart.

Wanneer ik op de knop detecteren klik, dan gaan de instellingen van beide schermen weer terug naar de goede instellingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan