beeldscherm instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

assaas

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2002
hallo allemaal

kan iemand mij helpen , ik heb vorige week bij eigenschappen voor beeldscherm , de instellingen veranderd voor het beeldscherm ik heb bij tabblad instellingen
de kleurkwaliteit veranderd naar "gemiddeld 16 bits" ,
en daarna via het tabblad geavanceerd heb ik de
dpi instelling naar 120 dpi gezet , deze veranderingen heb ik doorgevoerd omdat ik dit had gelezen in een p.c blad , maar nu zijn alle letters kleiner geworden , ik heb inmiddels alles naar de oude instellingen teruggezet
maar de letters blijven te klein , ook nadat ik naderhand bij hetzelfde blad "aangepaste instellingen" heb geprobeerd de letters groter te krijgen
alhoewel bij sommige delen van bepaalde programma,s zijn de letters wel groter geworden, maar bij de meeste (vooral internet) pagina,s is alles te klein

Weet iemand misschien een oplossing hiervoor ?

Druk op ctrl. toets en scol met je muiswiel (probeer maar op deze site).

Geplaatst door Will-Well
Druk op ctrl. toets en scol met je muiswiel (probeer maar op deze site).

Bedankt Will-Well , dit is een goede tip , maar ik heb op een andere manier (niet zo,n snelle als die van jou) deze letters al groter gekregen

Als je bijvoorbeeld naar de Jos Verstappen site gaat zie je dat het maar voor bepaalde gedeelten van het scherm werkt , andere gedeelten blijven bij mij te klein
die worden niet vergroot op deze manier , en ik wil dus eigenlijk dat alles weer groter wordt

Ik heb ook al geprobeerd bij " eigenschappen voor beeldscherm" en daar bij het tabblad "vormgeving ", daar krijg ik alles wel groter maar niet op een mooie manier,
voor mij wordt het dan weer iets te groot

In ieder geval bedankt

Bij een 17'' beeld scherm moet de reolutie op 1024 X 768 staan en 32 bits maar omdat de letters dan vrij klein zijn zet ik deze op groot (120dpi) voor de oudere werknemers.

Ik heb hem op 800x600 staan zolang ik de p.c. heb
ongeveer 2,5 jaar , en ook om de redenen dat dan alles een beetje groter is (ook om de leeftijd )

Ik heb trouwens ook een 17 inch monitor

Ik heb zojuist gedaan wat jij schrijft maar dan wordt het me toch te klein
Als het me niet lukt dan denk ik dat ik XP maar opnieuw erover heen schrijf , dan moet het lukken lijkt me

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan