Goedemiddag,
ik heb in het verleden al heel wat problemen kunnen verhelpen, alleen maar door rond te neuzen(zoeken) op dit forum. Nu is het helaas een probleem waar ik niet uit kom.
Ik heb pas een nieuwe computer gekocht, waarmee ik vooral films wil kijken op mijn televisie. Het probleem is nu dat het me niet lukt met de beeldschermen. Mijn (computer)beeldscherm is vanaf begin af aan aangesloten op de computer met een dvi kabel. Nu wil ik dit beeldscherm aansluiten op de computer met de analoge kabel, zodat de dvi-uitgang vrij komt voor mijn televisie. Dit wil me maar niet lukken helaas. Ik krijg alleen zwart beeld als ik dit probeer.
computer:
Ik heb nu eigenlijk 2 vragen;
1)Is het raadzaam om een betere videokaart en geluidskaart aan te schaffen?
2) Hoe kan ik mijn beeldscherm op de analoge uitgang aansluiten?
Als iemand me hiermee kan helpen zou dat geweldig zijn!:thumb:
ik heb in het verleden al heel wat problemen kunnen verhelpen, alleen maar door rond te neuzen(zoeken) op dit forum. Nu is het helaas een probleem waar ik niet uit kom.
Ik heb pas een nieuwe computer gekocht, waarmee ik vooral films wil kijken op mijn televisie. Het probleem is nu dat het me niet lukt met de beeldschermen. Mijn (computer)beeldscherm is vanaf begin af aan aangesloten op de computer met een dvi kabel. Nu wil ik dit beeldscherm aansluiten op de computer met de analoge kabel, zodat de dvi-uitgang vrij komt voor mijn televisie. Dit wil me maar niet lukken helaas. Ik krijg alleen zwart beeld als ik dit probeer.

computer:
Fujitsu Siemens Pi-2534
videokaart: GeForce™ 8400M GS tot 256MB
beeldscherm: Samsung SyncMaster 223 BW
televisie:Samsung LE32A552 Full HD
Ik heb nu eigenlijk 2 vragen;
1)Is het raadzaam om een betere videokaart en geluidskaart aan te schaffen?
2) Hoe kan ik mijn beeldscherm op de analoge uitgang aansluiten?
Als iemand me hiermee kan helpen zou dat geweldig zijn!:thumb:
Laatst bewerkt: