Beeldscherm kwart slag gedraaid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jarcoboon

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2003
Ik zat net heerlijk even te surfen en te msnen toen plots mijn beeldscherm een kwar slag naar links sprong...Wie weet hoe ik dit kan terugzetten en/of wat de oorzaak is :s Alvast bedankt...

*stijve nek van het lezen*

Onder eigenschappen van beelscherm zit onder de display driver (nVidia) de optie "weergavestand" hiermee is het beeld te roteren. Wel vreemd dat dit zomaar ineens gebeurd.
Je kan je beelscherm ook een kwartslag draaien :D :D :D

Kan ook zijn dat als je bv een rotating TFT scherm hebt hij net niet recht staat..... (Samsung tft's hebben daar wel eens last van bijvoorbeeld.....)

Ben een leek...

Uiteraard bedankt voor de antwoorden maar waar vind ik mijn eigenschappen voor mijn beeldscherm :o Dit zal vast wel een hele stomme vraag zijn :)

Valt mee hoor :D
Als je met je rechter muisknop op je bureaublad klikt, dan eigenschappen kiest kom je bij je beeldscherminstaellingen.... Klik daar op stiings (tabblad) en vervolgens op Advanced (knopje) Op 1 van de tabbladen die je nu te zien krijgt staat deze functie.

schermafbeelding kwartslag gedraaid

Wanneer je Vista hebt klik je op je rechtermuisknop op je bureaublad. Dan selecteer je "grafische opties", "rotatie", "normaal"

Graag de volgende keer even op de datum van de topic kijken. Een topic van 2004 is niet actueel meer en mag met rust gelaten worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan