Beeldscherm Laptop doet raar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Reneetepeet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 apr 2009
Ik heb zo ongeveer 3 maanden geleden een nieuwe laptop gekocht.
De Asus K70IO-TY014C
Hij is geweldig en vooral het beeldscherm is lekker groot en mooie resolutie.
Alleen nu begint het scherm raar te doen, niet de hele tijd, maar af en toe.
Je kan dit beschrijven als flikkeren, maar vaak is dat niet over het hele scherm.
Er verschijnen rond de randen van het scherm strepen en af en toe gaat het hele beeldscherm raar doen. Dan verschuiven hele delen van het scherm en vervormd alles een beetje. Het is moeilijk te beschrijven, maar het is erg vervelend, omdat dit vooral gebeurt als ik een film kijk of een spel speel. Als ik gewoon aan het surfen ben heb ik er nauwelijks last van. Het heeft niks te maken met stand van het beeldscherm en ook niet als ik hem erg beweeg dat het gebeurt.
Ik heb ook een aantal dingen verwijdert, omdat de klachten begonnen nadat ik een spel had geïnstalleerd, maar niks helpt.
Wie kan mij helpen?

Word de laptop niet te warm?

Dat omdat laptops eigenlijk niet gemaakt zijn om te gamen.

Laatst bewerkt:
Nee, hij wordt niet warm, want ik heb hem juist gekozen vanwege het speciale koelsysteem erin. Wat trouwens geweldig werkt, hij wordt zelfs tijdens de zwaarste games niet warm.
En hij is wel geschikt om te gamen, volgens de meeste reviews van mijn laptop.

Over de drivers, ik heb er ook al naar gekeken en naar een update gezocht, maar ik heb de nieuwste drivers al. Wat op zich logisch is, want hij is nog geen 3 maanden oud.

Hoi,

Weet natuurlijk niet waar je hem gekocht hebt, maar je hebt garantie.
Dus het beste advies: naar de leverancier en na laten kijken of het mogelijk een probleem met de grafische kaart is ..... want daar lijkt het op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan