Beeldscherm maakt geen contact?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mylano

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2007
Hallo,

Ik zit met een probleem. Ik heb sinds 2 weken een Deskopt pc van Acer. Het is eigelijk al gelijk begonnen met elende..Mijn computer starte zomaar opnieuw op als ik aan het werk was. (Windows Vista home premium) Nu komt erbij dat het beeldscherm opeens geen contact meer maakt met de computer. Als ik de pc aanzet krijg ik geen beeld. Toen dat voor de eerste keer gebeurde heb ik achter op de pc aan de videkaart gerommelt en toen deed hij het weer! (ik kan de kaart een beetje omhoog en omlaag bewegen) Maar toen ik gisteren mijn pc ging schoonmaken en even aan de kaart zat krijg ik het scherm niet meer aan de praat (krijg geen beeld) Ik zit nu op mijn oude pc (:() met het zelfde scherm en dat werkt wel. Ook heb ik al eens een ander scherm op de Acer pc aangeslote ook dat mag niet baten. Ik heb geen idee wat het kan zijn..Ik heb 2 poorten een voor een LCD scherm etc en 1 voor een groot scherm (weet ff niet hoe ik dat moet zeggen) Ik gebruik de laatste. Ik heb niet zoveel zin om mijn pc op te sturen naar Acer aangezien dat weer een tijd gaat duren en de klantenservice is ook al niet te best. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast erg bedankt! :D

je hebt een pc net twee weken en je hebt deze problemen al?
ook geef je aan de pc na twee weken al schoon te willen gaan maken?

Als het scherm het wel op een ander pc doet dan ligt het in iedergeval niet aan het scherm hehe;)

Je zou het probleem met de VGA kaart kunnen proberen door het er uit te halen en er weer opnieuw in te steken.

Maar LET OP: ER ZIT NOG 50 weken garantie op dus zelf niet aan gaan *****n!!!!
Gewoon terug gaan waar je hem gekocht hebt.

je hebt een pc net twee weken en je hebt deze problemen al?
ook geef je aan de pc na twee weken al schoon te willen gaan maken?

Als het scherm het wel op een ander pc doet dan ligt het in iedergeval niet aan het scherm hehe;)

Je zou het probleem met de VGA kaart kunnen proberen door het er uit te halen en er weer opnieuw in te steken.

Maar LET OP: ER ZIT NOG 50 weken garantie op dus zelf niet aan gaan *****n!!!!
Gewoon terug gaan waar je hem gekocht hebt.
Ik was zo stom om hem gisteren zelf open te maken om te kijken of de kaart niet los zat..:confused:

Hmm..ik heb geprobeert om mijn videokaart eruit te halen en er weer in te doen. Maar op een of andere manier weet ik niet hoe ik die kaart los kan krijgen? Ik heb er aan getrokken maar hij lijtk heel erg vast te zitten. Er zit wel onder aan die kaart een soort groen hendeltje maar weet niet wat ik daarmee moet. Iemand?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan