Beeldscherm maar op 50%

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lunalex

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2008
Sinds zopas mijn poes over mijn laptop heen liep, is mijn beeldscherm geminimaliseerd naar ongeveer 50% van wat het zou moeten zijn.

Het helpt niet om via de instelling de resloutie te veranderen, want dan gebeurt er wel wat in het scherm, maar het scherm zelf blijft klein.
Mijn kat heeft dus duidelijk een toets of een combinatie van toetsen geraakt dit dit veroorzaakt. Wie kan mij helpen het scherm weer gewoon beeldvullend te krijgen?

Op mijn monitor zitten geen knopjes. Ik gebruik de Dell Latitude D820.

Idd. je schreef al "laptop". Die hebben doorgaans geen "monitorknopjes". Systeemherstel naar een moment van vóór de catwalk?

Worth a try.:D

Edit: Hoe doe ik dat in XP?

Laatst bewerkt:
Het was System Restore :D

En halleluja, mijn scherm is weer normaal!!! :thumb:

Heel erg bedankt voor de suggestie!

:rolleyes: Haal ik de laptop net uit hybernate is het schermpje weeeeeeer klein.:mad:
Met systeemherstel krijg het wel ok, maar dit kan toch niet de bedoeling zijn.
Dus nogmaals mijn vraag, heeft iemand een idee hoe ik mijn schermpje weer normaal krijg, zonder dat ik steeds mijn systeem een dag terug moet zetten?

De "lange" weg bewandelen -> in de online handleiding van de laptop uitzoeken welke toets / toetscombinaties verantwoordelijk zijn voor het euvel.

Het gebeurt nu alleen nog als ik hem uit hybernate haal.
Ik heb gezien dat ik met een medewerker van Dell kan chatten dus dat zal ik maar eens gaan proberen vandaag!:)

Probleem nog steeds actueel, nog niet gelukt iemand van Dell te spreken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan