beeldscherm niet in apparatenbeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

joroma

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2003
Over dit onderwerp heb ik al veel gelezen, maar kom niet tot de oplossing.
Oude pc geheel leeg gemaakt en opnieuw voorzien van win xp pro.
Echter het beeld (Samsung SyncMaster 151S) golft bij scrollen. Ik heb alle drivers opnieuw geinstalleerd zijn, echter niet de videoadapter, deze kan niet geinstalleerd worden omdat er geen beeldscherm in het apparatenbeheer zit.
Nu komt mijn probleem: Ik heb me al suf gezocht naar een driver om de Samsung opnieuw te installeren, maar ik verzand steeds in die commerciele driverdetecters:evil:

Kan iemand me op weg helpen waar ik de bewuste driver kan vinden. (ik bezit geen cd van het beeldscherm.

Je moet de driver van je videokaart hebben om het "schokkend" scrollen op te heffen. De driver van je beeldscherm zelf lost dat niet op.

Kijk eens in apparaatbeheer waar er vraagtekens bij staan.

Dank u voor de reactie, maar ik heb geen enkel vraagteken staan in apparatenbeheer.

Laatst bewerkt:
Wat staat er onder "Beeldschermadapters" in apparaatbeheer?

Ik zie bij apparatenbeheer helemaal geen icoontjes van beeldscherm en beeldschermadapter staan.
En als ik mbv een automatische driverdetectie- en installeerprogramma de missende driver wil installeren, lukt dit niet.

Wel als eerste na de windows installatie de chipset drivers geinstalleerd?

Nu zit ik met mijn mond vol tanden, waar vind ik de chipsetdrivers en hoe te installeren?

Heb je een merk-pc, zoals b.v. Medion, Acer, Packard Bell, Dell, Compaq, HP etc., geef dan merk en type van de pc

Heb je een zgn. samengestelde pc, geef dan merk en type van het moederbord.

Is dit wat u bedoelt?

Moederbordnaam MSI RS350M-ILSR (MS-7031) (3 PCI, 1 AGP, 2 DDR DIMM, Audio, Video, LAN, IEEE-1394)

Moederbord Chipset ATI Radeon 9100 IGP

Dus toch een merk-pc zo te zien.

Fujitsu Siemens soms?

Geef dan, zoals eerder gevraagd, volledige merk en type van de PC!

Dit staat achterop de kast: merk: SKY 7047622 Power Plus i4263

Probleem opgelost. Via FTD een mega pak drivers binnen gehaald.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan