beeldscherm nvidia stuurprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

bauerfan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 aug 2005
Berichten
4
wie ken of wil mij helpen ik ben op zoek naar een stuurprogramma voor mij beeldscherm van nvidia maar ik ken hem nergens vinden ik had een cd er voor maar die heb ik uit geleend en nu zeggen ze die heb ik niet .nu ken ik me beeldscherm niet goed zetten help me a.u.b
 
nvidia

dank je wel voor antwoord maar ik ben maar een leek he. weet je misschien ook wat voor driver ik moet hebben het staat er allemaal in het engels met vriendelijke groet jennie
 
Gaat het echt om je beeldscherm of om je videokaart?
Geeft van degene waar het om gaat dan even het typenummer?
Dan zoeken we dat even op.

Fonz
 
mijn beeldscherm is nu aan het bewegen als ik naar beneden scrolt een soort golven en daar is een stuurprogramma. op nvidia maar door dat engels ken ik er geen wijs meer uit nu. op me andere cd van nvidia staan drivers maar is alleen voor geluid en internet .


vriendelijke groetjes jennie
 
Maar het gaat dus om het stuurprogramma van je videokaart begrijp ik hieruit.
Moet ik toch weten welke videokaart het is en welk besturingssysteem je hebt.
Ervan uitgaande dat je een Geforcekaart hebt en XP, kun je hier op klikken http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_77.77.html
en dan moet je er ook zeker van zijn dat er ook echt geen stuurprogramma meer op zit van Nvidia, maar gezien de bechrijving van het beeld dat je geeft zal dat niet zo zijn.


Fonz
 
Gezien de kennis van TS, neem ik geen risico als je het niet erg vindt?

Fonz
 
nvidia

dank je wel


voor jullie hulp


en fonz ik ben je dankbaar heb hem gevonden en geinstalleerd en hij doet het nu goed geen golven meer

dus nogmaals mijn dank :thumb:
 
Dat maakt niks uit, de drivers zijn voor xp en 2000 :)
 
Dat weet ik, maar ik vind het gewoon grappig om te weten of TS'ers uberhaupt in de goeie catagorie posten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan