beeldscherm omschakelen naar beamer

Status
Niet open voor verdere reacties.

maurits01

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jun 2005
Berichten
3
Heren, dames ook!

Na installatie van Service Pack 2 is het op mijn laptop (acer travelmate 634 LC) niet meer mogelijk om het signaal naar een extern beeldscherm (beamer) te sturen. Ik heb alles geprobeerd. De nieuwste drivers zijn geïnstalleerd. De acer helpdesk meldt dat het de één of andere instelling in XP is, maar weet niet welke.

Het enige dat ik op het andere scherm te zien krijg is een deel van de bureaubladachtergrond. Iconen, taakbalk en cursor ontbreken. Programma's opstarten baat niet.

De toetscombinatie Fn-F5 lijkt niet (meer) te werken.

Verder lijkt alles op deze laptop normaal te functioneren. De andere Fn-combi's werken normaal. Ik had wel al eerder problemen met SP2: Het was niet meer mogelijk om de computer af te sluiten. Inmiddels is er een nieuwere SP2-versie geïnstalleerd die dit probleem niet heeft. Maar nu zit ik weer met die beamer.

Wie weet raad?

gr. Maurits
 
Heb je al eens gekeken bij start-config.scherm-systeem. Kij bij systeem eens bij het tabblad verbinding van buitenaf. Zet eens een vinkje bij Extern bureaublad. Kijk nu eens of dit het gewenste resultaat heeft.
 
Noppes, het was wel een optie die ik nog niet had uitgeprobeerd, maar helaas is er geen verandering opgetreden.

Toch bedankt, maar we speuren verder...

gr. Maurits
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan