Beeldscherm op TV heel wazig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Twannieboy

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2006
Hallo allemaal, ik heb een laptop en die heb ik met een snoer aangesloten op de TV, dat lukte allemaal ook prima. Dus ik zag mijn computer beeld ook op tv. Alleen op de tv is het beeld heel wazig en ik weet niet hoe ik dat scherp kan krijgen!
Als iemand het weet, wil ik het graag weten!
Groetjes Twan...

om wat voor tv gaat het?
op een gewone beeldbuis krijg je altijd wazig beel; de precieze oorzaak heb ik hiervoor nog nooit opgezocht, waarschijnlijk omdat die beeldschermen de hogere resoluties niet aankunnen.
als je op een HD-tv of een HD-ready tv doet dan zou je volgens mij wel scherp beeld moeten kunnen krijgen. dit kan je meestal verkrijgen door een beetje te spelen met de resoluties die je laptop ondersteunt.

om wat voor tv gaat het?
op een gewone beeldbuis krijg je altijd wazig beel; de precieze oorzaak heb ik hiervoor nog nooit opgezocht, waarschijnlijk omdat die beeldschermen de hogere resoluties niet aankunnen.
als je op een HD-tv of een HD-ready tv doet dan zou je volgens mij wel scherp beeld moeten kunnen krijgen. dit kan je meestal verkrijgen door een beetje te spelen met de resoluties die je laptop ondersteunt.

Wij hebben een Loewe TV

ik bedoelde eigenlijk niet het merk, maar het type..
is het een platte tv of is het zo eentje met nog een grote toeter aan de achterkant?

ik bedoelde eigenlijk niet het merk, maar het type..
is het een platte tv of is het zo eentje met nog een grote toeter aan de achterkant?

Het is er nog een met een grote toeter erachter, maar het heeft wel een groot scherm.:thumb: :p

over het algemeen hebben deze "oudere" beeldbuizen een vrij lage resolutie waar je je laptop op moet afstellen, meestal maximaal 800x600 ...
ik ben wel bang dat je enige waas zal houden op je tv, hier heb ik zelf in het verleden ook last van gehad(helaas nooit weten op te lossen)

over het algemeen hebben deze "oudere" beeldbuizen een vrij lage resolutie waar je je laptop op moet afstellen, meestal maximaal 800x600 ...
ik ben wel bang dat je enige waas zal houden op je tv, hier heb ik zelf in het verleden ook last van gehad(helaas nooit weten op te lossen)

Oke bedankt he!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan