Beeldscherm Out of Range

Status
Niet open voor verdere reacties.

JelleVD

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 aug 2008
Ik gebruik sinds vandaag een betere computer. Eerst GTA: Vice City geinstalleerd, die doet 't perfect. Daarna heb ik Scarface: The World is yours geinstalleerd. Maar als ik deze probeer te starten, dan komt er zwart beeld, en dan komt er een rood vakje waarin staat: Out Of Range en dan nog een paar dingen. Op de achtergrond hoor ik wel gewoon de intro lopen?!?

PS. ik had deze error eerst ook met Wolfenstein Enemy Territory.

Mijn specs zitten in de bijlage.

Wie kan mij helpen?

JelleVD:thumb:

Bijlagen

Lees deze eens door (van gisteren)

Eén van de daarin genoemde drie oorzaken is ook jouw probleem. Wélke van de drie, tja dat zal je even moeten testen / bekijken.

Precies wat ik schrijf, lees dat bericht eens door. (klik op het onderstreepte woord "deze" in mijn vorige bericht)

Ik meende toch echt dat het bij de gemiddelde internetgebruiker bekend is dat een onderstreept woord in een stuk tekst een link bevat........................ ;)

Laatst bewerkt:
Het ligt niet aan de ventilator, ik denk eerder dat het met de resolutie ofzoiets te maken heeft. Hoe komt het dan dat GTA Vice City wel gewoon draait?

Precies wat je schrijft, resolutieprobleem. Als je pc verder normaal functioneert en het alleen gebeurt bij deze 2 games, dan zal je wellicht de games moeten dé-installeren en hierna opnieuw installeren. Mogelijk dat tijdens de installatie een keuze aan je wordt voorgelegd met welke resolutie de game moet starten en heb je bij de huidige installatie een resolutie gekozen (of heeft de game een standaard resolutie die je tijdens de instalaltie juist moet veranderen) die je monitor niet aankan?

Laatst bewerkt:
Ik speel wolfenstein al jaren (op andere PC), en er wordt niet om een resolutie gevraagd in de setup. Bij Scarface ook niet...

Ik weet niet op welke resolutie je probleem pc draait? Misschien dat de games de standaard resolutie niet "fijn" vinden? Ik ken de games niet dus kan er geen zinnig over zeggen. Als je pc verder goed werkt, moet je toch écht de oorzaak bij de schermresolutie van de games zoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan