beeldscherm plotseling heel erg donker

Status
Niet open voor verdere reacties.

donjorritz

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2008
Sinds enige tijd is het beeldscherm heel erg donker bij de eerste keer opstarten. Daar ik al een enigszins veroudert scherm had, heb is toen meteen maar een nieuwe aangeschaft. Dit bleek echter niet de oorzaak van het probleem te zijn.
Wanneer ik de computer opnieuw opstart is het beeld wel weer goed.
Nu viel me van de week op dat de muisaanwijzer wel iedere keer de juiste helderheid heeft en de rest van vista extreem donker.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Groet

Dank voor je snelle reactie :)!

Nvidia Corp (PC Partner Ltd)
NVIDIA GeForce 9400 (GF 9300 + GF 8200)

Groet

wat voor video kaart heb je

Ik heb nu de drivers van de videokaart opnieuw geïnstalleerd. Het scherm is nu niet meer zo donker, daarvoor dank. Ik zit nu echter met het volgende probleem. Plotseling is het scherm dusdanig aangepast dat ik aan de rechterkant van het scherm zeg maar een centimeter mis. Hij is er wel maar valt buiten het scherm. Dus de afsluitknop en de scrollbalk voor bijvoorbeeld internetpagina's is verdwenen hetgeen bijzonder vervelend is. Resolutie en dergelijke aanpassen werkt helaas niet..

Hoi,
je moet je beeldscherm zelf opnieuw afstellen (calibreren) automatisch of handmatig.
Succes.

Na 15 keer opnieuw opstarten, drivers installeren etc, beeld calibreren nog steeds geen resultaat. Had er genoeg van, dus computer uit gedaan. Net weer aan gezet en het beeld is opeens weer oke :D! Dank voor de hulp!

groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan