Beeldscherm problemen - hangt in slaapstand?

Status
Niet open voor verdere reacties.

walle5

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mei 2009
Mijn beeldscherm (tft- samsung syncmaster 931bw)gaat sinds deze morgen niet meer aan, het led brand als ik hem aanzet maar het blijft niet branden .. het blijft knipperen.. (net als het doet als ik mijn beeldscherm niet uitschakel als ik mijn pc afzet/slaapstand zet)

ik krijg niet de melding - no signal input of enig andere melding .. het scherm probeert aan te springen (het beeld word iets lichter 2 seconden en springt daarna weer naar zwart en blijft dit doen)

- ik heb mijn beeldscherm al apart genomen, dus zonder video input en gewoon aan proberen te zetten , zelfde resultaat
- ik heb mijn beeldscherm al op een andere pc / ander stopcontact aangesloten, zelfde resultaat

iemand die dit probleem herkent ? suggesties zijn meer dan welkom!

Probeer het beeldscherm uit te zetten en daarna weer aan. Het hielp bij mij. Ik ben zelf aan het uitzoeken hoe het kan dat mijn beeldscherm in de slaapstand terecht komt.

Succes.

Groet,
Henk

Henk bedankt voor je input , maar als het zo simpel was dan had ik niet eens moeten posten hier :)

ik had alles al geprobeert, gelukkig zat er nog garantie op, ik heb hem terug naar samsung gestuurd en ik krijg een nieuwe . Blijkbaar was er binnenin toch iets mis.

grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan