Beeldscherm Problemen Help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

grumbkow

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2007
Berichten
924
hallo,

Ik zat vanmorgen achter mijn pc, niets aan de hand.
ik wil net weer achter de pc gaan, Maar het lampje vn mn beeldscherm blijft op stanby en maakt geen verbinding ofzo met de pc,

Mn pc start wel op maar ik heb dus geen beeld.
HELP!

Ik moet van ellende op deze trage laptop en ik kan niets meer.

Stekkers en alles zit er goed in>

iemand een idee?
 
Volgens mij heb ik sinds gister hetzelfde probleem...
PC start gewoon op, maar mijn beeldscherm springt vanzelf op stand-by. Als ik dan mijn monitor uitzet en daarna weer aan, wordt het lampje heel even groen en dan verschijnt er op het scherm "power save mode" en dan is het lampje weer oranje (stand-by). Dus heb ik alleen nog maar een zwart scherm.

Ook ik heb alles gechecked qua kabels etc... alles zit goed.
Er is niks veranderd aan de setup of wat dan ook. Een paar uur hiervoor werkte alles nog prima.

Dus "grumbkow" het lijkt er op dat jouw probleem ook mijn probleem is. :(
 
Welkom.

@ Maickel NL
Zou je dan zo vriendelijk willen zijn zelf een topic te openen over je probleem.
Je breekt nu in namelijk. :)
 
probleem is al zo oud als de weg naar Rome.

je hebt de settings in Windows te hoog staan, deze ondersteund je monitor niet en deze schakeld door beveiliging uit. start Windows in safe mode en verander je beeld instellingen.
99% ligt het aan de refresh rate maar kan ook gewoon aan de resolutie liggen. werk dit niet dan de drivers van je videokaart opnieuw instaleren. werk ook dat niet dan je videokaart na laten meten hij geeft dan waarschijnlijk te veel amperes af.

DeeDs:thumb:
 
probleem is al zo oud als de weg naar Rome.

je hebt de settings in Windows te hoog staan, deze ondersteund je monitor niet en deze schakeld door beveiliging uit. start Windows in safe mode en verander je beeld instellingen.
99% ligt het aan de refresh rate maar kan ook gewoon aan de resolutie liggen. werk dit niet dan de drivers van je videokaart opnieuw instaleren. werk ook dat niet dan je videokaart na laten meten hij geeft dan waarschijnlijk te veel amperes af.

DeeDs:thumb:

Redelijk voorbarige conclusies allemaal bij een probleem waarbij niets aan de instellingen van een eerst wel werkende pc is veranderd...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan