Beeldscherm reageerd niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Egamin

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2008
Mijn Aldi pc, de Medion Titanium XL MD8080 kreeg ongeveer 3 maanden geleden kuren. Bij het opstarten van de computer gaf hij 3 piepen, wat volgens mij betekend dat de videokaart kapot is. Ik heb hier voor dus een nieuwe besteld, de Club HD3850 en maar meteen een nieuwe voeding er in, de Cooler Master 500w Silent Pro. Na deze beide in de computer gedaan te hebben en alles aan te sluiten gaf mijn beeldscherm aan: Geen VGA-Signaal. De CD drives deden het gewoon, de fan van de processor deed het, de fan van de voeding en de fan van de nieuwe videokaart. Ik heb hem dus goed aangesloten, toch?
Als ik het kabeltje van mijn beeldscherm uit de computer haal, zegt mijn beeldscherm wel "Controleer de videokabel" en als ik hem er instop gaat hij op standby. Hij heeft dus volgens mij wel iets van contact.
Het is ook geen probleem van mijn beeldscherm of het kabeltje, want ik heb het beeldscherm met het kabeltje ook op een andere pc aangesloten, en die werkte zonder problemen.

Mijn vraag aan jullie, wat kan ik nog proberen om mijn pc weer te laten werken?:thumb:

even aansluiten op de vga poort van het moederbord

drivers installeren voor nieuwe videokaart. en dan de monitor weer op de 3850 aansluiten.

voeding had niet nodig geweest denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan