Beeldscherm reageert niet op videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

FastMallarm

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2008
Hallo beste mensen,

Ik heb net een nieuwe videokaart gekocht en ik heb hem in mijn computer ingeplugged. Natuurlijk heb ik eerst de vorige hardware versie van mijn videokaart verwijderd. Vervolgens heb ik mijn computer uitgeschakeld en mijn videokaart in mijn computer gezet. De videokaart is een NVIDIA GeForce 9800 GT. Daarna heb ik alle kabels opnieuw met de computer verbonden en ik heb hem vervolgens opgestart.

Nu was het probleem alleen dat mijn beeldscherm niet reageerde op de videokaart en daarmee bedoel ik: ik kreeg geen beeld. Het beeld was hetzelfde alsof de computer nog uitstond (op stand by).

Weet een van jullie hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen?

Met vriendelijke groet,

Daan van der Velden.

Laatst bewerkt:
19hunter91:
Ik heb het al geprobeerd, maar nog een keer proberen kan geen kwaad, denk ik.

frankwannet:
Jazeker, alles is aangesloten aan de computer. Ik heb nu mijn NVIDIA 8400 erin zitten en het beeldscherm doet het prima, maar met de 9800GT erin doet het beeldscherm het niet.

Welke voeding met hoeveel wattage heb je zitten?
Er gaat wel een fan draaien??

Ja er gaat zeker een fan draaien, hij klinkt mooier dan de 8400 maar dat terzijde.

10 Ampere dat is 2300 Watt geloof ik.

2300watt???dan ben je 1 van de weinige in nederland:D

Zou je voor de zekerheid eens op de stikker van de voeding willen kijken wat je aan merk en typenr ziet staan?

Ho sorry ben lekker dom bezig vandaag. :rolleyes:.

Er staat OUTPUT 300 watt max. Dat zal wel te weinig zijn zeker? :d

Merk: Bestec geloof ik.

Model: ATX-300-12Z

Laatst bewerkt:
Je vorige post weer even gelezen en zie opeens Besteck staan en dat is niet zo best....

Denk dat daar je probleem ligt .De voeding is gewoonweg niet voldoende om je kaart(en rest systeem) te draaien.
Mogelijkheid om bij iemand een voeding te lenen om dit uittesluiten?

Zou kunnen maar ik weet het in principe zeker, bij een goeie vriend van me doet hij het wel en hij heeft 850 watt. Helaas, dan maar terugbrengen die handel en geen Crysis :confused:. Toch bedankt voor de snelle reacties:thumb:.

Zou kunnen maar ik weet het in principe zeker, bij een goeie vriend van me doet hij het wel en hij heeft 850 watt. Helaas, dan maar terugbrengen die handel en geen Crysis :confused:. Toch bedankt voor de snelle reacties:thumb:.

Of een nieuwe voeding kopen en wel Crysis?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan