Beeldscherm resolutie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

TomSimons

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Berichten
20
Hallo ten eerste al bedankt voor 't lezen van dit topic.
Laatst heb ik van mijn ouders een acer aspire computer gehad was ik best blij mee.
Een week later kocht ik call of duty black ops ervoor maar ik vond niet echt dat hij lekker liep op de resolutie 1728x1036 dus ik veranderde de resolutie gister.
Het spel loopt veel beter alleen ik krijg mijn scherm helemaal niet goed ik kan niet alles lezen.
Ik wil dus dat ik gewoon alles kan zien en beter spelen.

Ik wil de resolutie dus lager krijgen maar alles kunnen zien.

Ik heb de TV Samsung Syncmaster 2032MW.

Kan iemand helpen alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waar kan ik die zien je bedoelt video kaart enz enz toch
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Handleiding van de monitor: hier
Staat duidelijk in dat de optimale resolutie is:
Resolutie: 1680 x 1050 bij Verticale frequentie (refresh rate): 60 Hz
Dus ik zou proberen die resolutie aan te houden (zowel in Windows als in het spel).

Alternatieve resolutie zou kunnen zijn (niet optimaal): 1440 x 900 bij Verticale frequentie (refresh rate): 60 Hz

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Handleiding van de monitor: hier
Staat duidelijk in dat de optimale resolutie is:
Resolutie: 1680 x 1050 bij Verticale frequentie (refresh rate): 60 Hz
Dus ik zou proberen die resolutie aan te houden (zowel in Windows als in het spel).

Alternatieve resolutie zou kunnen zijn (niet optimaal): 1440 x 900 bij Verticale frequentie (refresh rate): 60 Hz

Tijs.

Bedankt voor je antwoor Tijs en alle andere ook bedankt maar als ik bij 1440x900 zegt mijn scherm Mode not supported (60hz)
En 1680x1050 dan zie ik maar een paar milimeter van mijn taakbalk ik ben best wel een beetje hopeloos nu want ik wil gewoon lekker kunnen computeren en Gamen
Verder kan ik dan gewoon met 1680x1050 niet lekker computeren.
 
Als je met een VGA-kabel de pc verbonden hebt met de monitor, dan zou je op de monitor eens op de Auto configuratie kunnen klikken. Misschien is daarmee meteen het probleem opgelost.
Anders zul je op de monitor moeten gaan veranderen in geometrie (=lengte en breedte) om het zo te krijgen dat je bij 1680x1050 toch alles in beeld krijgt.

Tijs.
 
Als je met een VGA-kabel de pc verbonden hebt met de monitor, dan zou je op de monitor eens op de Auto configuratie kunnen klikken. Misschien is daarmee meteen het probleem opgelost.
Anders zul je op de monitor moeten gaan veranderen in geometrie (=lengte en breedte) om het zo te krijgen dat je bij 1680x1050 toch alles in beeld krijgt.

Tijs.

Met VGA kabel dacht ik ook alleen die ingang is kapot toch bedankt he ;)
 
Dan geldt dus:
Anders zul je op de monitor moeten gaan veranderen in geometrie (=lengte en breedte) om het zo te krijgen dat je bij 1680x1050 toch alles in beeld krijgt.
Kijk in de handleiding hoe je de geometrie kan aanpassen.

Tijs.
 
Wat je dan zou kunnen proberen is in Apparaatbeheer een driver te installeren voor het Beeldscherm.
Zal nu wel op Plug 'n play monitor staan.

Driver: hier, klikken op "Stuurprogramma" (staat recht onder "Gebruikersaanwijzingen") en dan het ding waar "exe" op staat, precies onder de kolom waar 0.06 MB staat.

Verdere tips heb ik zo snel niet.

Tijs.
 
Wat je dan zou kunnen proberen is in Apparaatbeheer een driver te installeren voor het Beeldscherm.
Zal nu wel op Plug 'n play monitor staan.

Driver: hier, klikken op "Stuurprogramma" (staat recht onder "Gebruikersaanwijzingen") en dan het ding waar "exe" op staat, precies onder de kolom waar 0.06 MB staat.

Verdere tips heb ik zo snel niet.

Tijs.

Oke ik heb het geinstalleerd wat moet ik nu doen? (ben niet zo goed met computers)
 
Wat zegt Apparaatbeheer nu als monitor-type onder categorie Beeldscherm?

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan