Beeldscherm schokt bij bewegende beelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

mentgeak

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2007
Hoi,

Ik heb een probleem met mijn beeldscherm denk ik.
Ik heb een 19 inch lcd beeldscherm van samsung.
Wanneer ik een film wil kijken op mijn computer en er komen veel bewegende beelden in de film voor, dan lijkt het of mijn beeld een beetje schokt, dit is erg irritant met kijken, het geeft geen problemen bij mijn 15 inch laptop.

Ik dacht eerst dat het aan mijn ati radeon 1650 pro videokaart lag, maar toen ik mijn oude geforce 4 kaart even had geinstalleerd, had ik hetzelfde probleem.

Iemand enig idee of het aan mijn beeldscherm ligt, videokaart of programma waar ik de film mee afspreel, ik gebruik windows media player.

Alvast bedankt,

Je kunt je scherm even aansluiten op je laptop, als die film dan nog hapert, ligt het aan je scherm, anders ligt het aan iets anders. (Misschien drivers)

Succes!

vernieuwingsfrequentie

Hoi,

Ik heb een probleem met mijn beeldscherm denk ik.
Ik heb een 19 inch lcd beeldscherm van samsung.
Wanneer ik een film wil kijken op mijn computer en er komen veel bewegende beelden in de film voor, dan lijkt het of mijn beeld een beetje schokt, dit is erg irritant met kijken, het geeft geen problemen bij mijn 15 inch laptop.

Ik dacht eerst dat het aan mijn ati radeon 1650 pro videokaart lag, maar toen ik mijn oude geforce 4 kaart even had geinstalleerd, had ik hetzelfde probleem.

Iemand enig idee of het aan mijn beeldscherm ligt, videokaart of programma waar ik de film mee afspreel, ik gebruik windows media player.

Alvast bedankt,

bekijk eens wat de vernieuwingsfrequentie is , en verifieër dat deze ook op je videokaart en scherm gelijk staat en liefst het hoogst mogelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan