Beeldscherm springt op stand-by

Status
Niet open voor verdere reacties.

lotte12

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2007
Berichten
5
goedendag,

ik hoop dat iemand mij kan helpen. alleereerst heb ik heel veel berichten gelezen om te kijken of dezelfde probleem voorkwam maar ik kom er niet uit.
mijn probleem:

ik heb een benQ tft monitor type FP731 die een paar dagen geleden het niet meer doet. ik doe mijn pc aan en de beeldscherm ook krijg ik een flits te zien (als of hij wel aanwilt maar lukt niet) en dan gaat hij uit en springt hij op stand-by. elke keer weer doet hij hetzelfde. jammer genoeg is mijn garantie nvorige maand verlopen en dus benQ zelf bellen om op te laten halen is geen optie :( . ik heb de kabels nagekeken en verschillende keren opnieuw ingestopt maar hij blijft hetzelfde doen. ik heb het scherm zelf op een andere pc aangesloten maar doet nog steeds hetzelfde( dus naar mijn mening ligt het echter aan het scherm)wat kan dit zijn? wat moet ik doen?

groetjes lotte
 
Welkom op Helpmij. :)

Je vraag heeft een passende titel gekregen.
Beeldscherm probleem zegt niet zoveel over het werkelijke probleem.
 
Hoi,

Je hebt geen andere pc om de monitor te proberen?
Doet hij het daar ook niet zou ik naar de winkel waar je hem hebt gekocht gaan en het probleem voorleggen, want je mag er vanuit gaan dat de monitor langer dan 1 jaar en een maand mee mag gaan tegenwoordig zijn daar regelingen voor.

Modag
 
bedankt voor je reactie.
ik heb de monitor al op een ander pc aangesloten en daar deed hij ook precies hetzelfde (niks dus) en het valt net buiten de garantie ik heb zelf al contact met benq opgenomen en kreeg dit ook te horen. ze kunnen er wel naar kijken voor mij maar tegen betaling.
 
Hoi,

Ik denk dat je beter even met de winkel contact op kan nemen die kunnen vaak meer voor je betekenen.

Modag
 
ik heb contact gehad met de winkel en die zeiden weer op hun beurt dat ik cotact met de fabriekant moet opnemen. is er geen andere mogelijkheid? wat kan er mis zijn dat de monitor op standby springt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan