beeldscherm start niet op na wijziging opstartprogamma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikgahartman

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2009
Berichten
10
hallo,

Ik heb een best wel aardig probleem gister was ik mijn laptop aan het opruimen en toen ging ik wat opstartprogamma's uitzetten. waarschijnlijk heb ik de verkeerde aangeklikt.
want nu ik hem vanochtend op wou starte deed het beeldscherm niet. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

M.V.G

job
 
je zou eens in de veilige modus kunnen kijken (als dat lukt, aangezien je geen scherm hebt), of kijken wat er gebeurt als je er een extern scherm aan hang (indien beschikbaar).

normaal hebben opstartprogramma's hier geen invloed op.
 
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Goeie zet :D;)

Ik neem aan dat je niet meer precies weet wat je uitgezet hebt dus zou ik het met extern beeldscherm proberen of je daar wel beeld op hebt.


Modag
 
wacht ik zie dat ik daar koppelstuk voor nodig heb alleen me kamer is momenteel een bende dus ik ga vanmiddag het wel even proberen. laat het jullei weten.
 
ik heb het geprobeerd maar dat deed hij niet. nog andere suggesties heb ook al recovery disc er ingedaan maar hoe kan je daarvanaf opstarten?

m.v.g
job
 
Hoi,

Zal moeilijk worden zonder beeld denk ik.welk merk notebook is het eigenlijk?
en hoe oud is hij?
Ik denk dat een bios reset de enige optie is die overblijft
Modag
 
het is een packard bell en hij is ong 2 jaar oud maar een bios resetten heb ik nog nooit gedaan. noujah iig bedankt voor de moeite!

job
 
Hoi,

Hoezo bedankt voor de moeite gooi je de handdoek in de ring dan?

Modag
 
neej neej neit meer ik ben al gevorderd
als ik hem aanzet zwart word trek ik de stekker eruit en dan zette ik hem opnieuw aan en toen deed hij het een wonderbaarlijke genezing vermoed ik.

ik kwam op het idee toen jij het over resetten had;)
 
Werkt het ?
BIOS RESETTEN zei:
voor het geval dat: bios resetten: CMOS batterij zo'n 10 min uit het moederbord halen
(modag: als de tijd niet klopt, graag mijn bericht wijzigen)
asus_975x_cmos_battery.jpg
 
Laatst bewerkt:
hij doet het en ik heb 2 opstartproggamma's uitgezet namelijk MSPService en RoxWatchTray, zou dit er mee te maken kunnen hebben?

nogmaals bedankt

job
 
Hoi Helogat,

Bij een notebook is bios reset niet zo makkelijk je moet daar over het algemeen het notebook een eind voor demonteren.

En hij doet geloof ik weer als ik het goed begrijp.

Modag
 
Hoi,

Zou alles wat je vanmorgen verwijderd/uitgezet hebt bij opstarten weer terug /aanzetten voor de zekerheid voordat je hem probeert te herstarten.
Fijn voor je dat hij weer functioneert.
Modag
 
Laatst bewerkt:
hij doet het iig of het opgelost is weet ik neit maar weet wel hoe ik hem weer aan de praat moet krijgen. hartelijkt bedankt voor jullie moeite en ik miss tot de volgende keer

De Groeten Uit Gorkum

job
 
Hoi,

Succes en de groeten uit Echt, maar als deze twee MSPService en RoxWatchTray weer aangevinkt zijn en het enigste is wat je hebt aangepast dan moet hij weer normaal werken.

Modag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan