Beeldscherm start op tot windowsscherm en valt dan uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

freddo

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Hallo mensen,

Ik heb een probleempje met mijn beeldscherm. Enige tijd terug is mijn oude beeldscherm kapot gegaan en heb ik tijdelijk op mijn tv gewerkt. Nu heb ik een tweedehands beeldscherm gekocht en als ik de pc opstart dan komt ie tot het windowsscherm en valt dan uit. Hoe kan ik dit oplossen?

Groeten Freddo

Toevoeging:

Als ik tijdens het opstarten op F5 druk dan kan ik Enable VGA Mode kiezen en doet het beeldscherm het. Wil ik dan de resolutie wijzigen of start ik opnieuw op dan doet ie het weer niet.

Groeten Freddo

Je zult de besturing van de monitor erop moeten zetten.(oude verwijderen.)
Ccleaner.

Bedankt voor je reactie warander. Ik gebruik TuneUp, kan het daar ook mee? En hoe werkt dat?

Groeten Freddo

Uiteraard,Perfect programma.(abonnement?)

Start hem gewoon op. de rest gebeurt vanzelf.

Laatst bewerkt:
Nee gewoon gratis versie. Ik heb de automatische onderhoud laten uitvoeren maar ik kan nog steeds niet de resolutie veranderen of de pc opnieuw opstarten. Ik kan dus alleen de pc gebruiken via de Enable VGA Mode optie.

Groeten Freddo

Welk scherm heb je?

Start op en doe F8.
gebruik de pijltoests ,om En.vga mode. VGA instellen. Enter..
Dan naar windows -cofiguratiescherm op pictogram BEELDSCHERM.
selecteer instellingen, en gebruik de schuifinstellingen. om het goed te zetten.

Laatst bewerkt:
Ik heb een oud beeldscherm: Philips 105S

Bedoel je F5? Dan kan ik namelijk kiezen voor enable vga mode en dan kom ik in windows. Als ik dan de resolutie instel dan valt het beeldscherm uit en moet ik opnieuw opstarten en weer op F5 drukken.

O,O!,dan zal jij daar geen drivers voor hebben? of wel?

Laatst bewerkt:
Dat denk ik niet nee :) Ik had hiervoor ook een oud beeldscherm en die deed het wel gewoon

Update: Ik heb geprobeerd de drivers te installeren waarop mijn muis en toetsebord het op geen enkele manier meer deden. Ik heb windows opnieuw geinstalleerd en nu doet alles het weer, inclusief beeldscherm. Bedankt voor de hulp!

Zal Windows toch wat gemist hebben.
Meest in de 3e sectie updates.
Goed gedaan.!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan