ff wat dingetjes op een rijtje:
1. de game heeft het al een tijdje gedaan op mijn laptop toen ik plots de error kreeg
2. ik heb de error eerder gehad met een andere game maar die error heb ik daar nu niet meer, nadat ik heel veel verschillende manieren geprobeert heb, (ik weet alleen niet meer hoe dat nu kan).
over can you run it: ik heb daar eerder dingen mee gehad dat er gevraagd werd om een pentium 4, maar dat ik een celeron heb, maar nooit last gehad van errors of crashes, dus ik denk dat er dan meerendeels gekeken wordt naar het type en niet naar de eigenschappen van de processor zelf, ook kan je zien in de afbeelding dat de clocksnelheid hoger is dan nodig. ik heb verder niet erg veel informatie kunnen vinden over de gevraagde pentium 4 processor, dus heb ik het niet kunnen vergelijken.
voor mij is dit een groot raadsel, waarom deed de game het eerst wel, toen niet, nu een klein beetje... heel erg raar allemaal. ik weet wel dat ik met de graphics instellingen gespeeld heb omdat ik een keer lagg had, daarna begon het, dus heb ik nu alle instellingen gereset. ik hoop dat dit het oplost, maar ik denk het niet.
als je informatie hebt over de 1.8 Ghz pentium 4 processor, kan je die alsjeblieft posten? want dan kan ik die helemaal vergelijken met mijn celeron.