Beeldscherm tips ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sebos580

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2012
ik wil een monitor halen maar ik kan niet kiezen tussen 3. ik ga het gebruiken voor gaming/film. ik ging ze vergelijken in tweakers maar ik begrijp niks van die Contrastverhouding (statisch) 1.000:1,Helderheid 250cd/m²,Contrastverhouding (dynamisch) 50.000.000:1 enz.
hier is de link

welke zal ik halen ? ik dacht zelf aan die AOC.

Laatst bewerkt:
Vraag verplaatst naar de juiste sectie.

Hallo.
ik heb uw keuzes onderzocht en kwam tot de conclusie dat er betere beeldschermen zijn voor minder geld.
neem bijvoorbeeld deze.
deze heeft een IPS scherm, dat houd in dat de kleuren vele malen mooier worden weergegeven dan uw standaard TN scherm.
dit scherm beschikt ook over de 75hz refresh rate, en over HDMI aansluiting.

de reactie tijd van dit scherm mag dan wel 5ms zijn vergeleken met de 2 ms schermen die u koos.
maar ik kan u positief garanderen dat u in geen enkele situatie, moeilijkheden zal krijgen omdat het beeld 0,003 seconden langer duurde om weer te geven.

als uw besluit vast staat om een van de door uw genoemde beeldschermen te kiezen, dan zou ik toch gaan voor de AOC E2461FWH Zwart.
dit omdat deze samen met de Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart, het scherm verticaal te verstellen is.
verder is er weinig tot geen verschil kwa specs. dus daarom heb ik de AOC E2461FWH Zwart gekozen omdat deze er beter uit ziet in mijn mening.

ik hoop u voldoende geinformeert te hebben met de aankoop van uw nieuwe beeldscherm.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan