beeldscherm valt soms uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zleek

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2001
Hoi,

Ik heb het volgende probleem: soms valt mijn beeldscherm voor een paar seconden uit. Om vervolgens weer aan te springen met het goede beeld of met allemaal vage kleuren waarna de pc nergens meer op reageert. Dit gebeurd zowel in spellen als bijv in IE of maya. Kan dus eigenlijk altijd gebeuren :) Maar in spellen sowieso.
Ik heb al alle aansluitingen van het beeldscherm gecontroleerd, ventilatoren schoongemaakt van pc, videokaart gecontroleerd of die goed in het slot zit etc. van een vriend hoorde ik dat mijn beeldscherm kapot kan zijn.
Of is het misschien toch wat anders (omdat de pc dan nergens meer op reageert behalve op de resetknop dan...)?
Het gaat om:

Vibrant 19''
Gforce4 64mb
pentium 4
ik draai win2000

Groeten
Michiel

Lijkt op een slechte soldeerverbinding in de monitor.
Meestal heb je een omruil garantie.
Dus hoe oud is ie?

Een paar maanden nog maar. Ik heb vibrant gebeld. Ik moest een brief sturen wat de klacht was etc. en dan zouden zij contact opnemen voor het komen brengen van een nieuwe monitor. Goede service dus!

Je krijgt meestal geen nieuwe, maar een opgelapte.
Dus kijk uit, als ie 3 maanden oud is, zal ik een hele nieuwe eisen.

Hallo

Die techniekers kennen er meer van dan u en ik samen.....

Indien onherstelbaar , zullen die niet beginnen te "m.c. gyveren ...." en zullen u automatisch een nieuw of een hersteld toestel geven........

Toch stukken beter of ........niks ..........

Peter

Als jij een nieuwe koopt en die gaat na 3 maanden kaduuk, dan lijkt het mij niet prettig als je een gerepareerde terug krijgt met bijv. 21.900 branduren.
Ik zal hem persoonlijk laten repareren, maar ik kan de garantie voorwaarden niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan